tjjjjjjjjjjjjjjjiii

hello!!
Idag har jag varit hos sjukgymnasten som kollade mitt lår, han sa att jag var för stel hahaha,det låter som om jag är 80 år typ.
For på träningen men tog det ganska lugnt för mitt lår började värka.
Och när jag skulle sätta mig och dricka satte jag handen precis på en geting,  så jag sprang runt som en galning, och vågade iinte kolla på handen haha. Till lut kolla Molly på den och sa det var en gadd mellan mina fingrar..
Så nu är mina knogar så svullna at man inte ser dom hahaha.
Aja sk alägga mig och läsa nu SEya!!!

Kommentarer
Postat av: Agnes:)

Vill du sova hos mig ikväll?:D

2011-07-15 @ 14:12:41
Postat av: molly

AHAHh det gilar vi;D

2011-07-15 @ 15:23:00
URL: http://domkallarmigmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0