torsdag



är hemma från skolan idag har fortfarande ont i halsen och i huvudet.
Just nu ser jag på hell's kitchen.

SJUK....igen

Nu sitter jag här och har ont i halsen huvudet och i hela kroppen.

Ska nu ta och släpa mig uppför trappan och se lite TV.
arkivbild....

bilder

tårtan





SEnare ikv ska jag till klippan seYA!!


tjaba tjena mittbena

Inatt sovde jag ronja madde liv joannah sanna och agnes över i kvartesgården. DEt var roligt!!!
Hade inte min kamera så har inga bilder;/

nu ska jag se


YEAHH

FÖRSTA TRÄNINGEN UTE FÖR MIG JIPPIE!!!!!!!!!!

idag efter skolan följde jag madde på stan och vi vimsade runt lite och åt glass och skrattade....

Mitt knä värker och har träningvärk i benen men annars äre bra :D

Ha en bra fredagskväll allihopa min kommer nog att tillbringas i soffan men ett par värkande ben.
bild från i sommras <3

Bilder på Ronja och liv:D

gjorde en liten film

det kommer lite text i slutet men ignorera det

<3

 Jack Johnson- Better together

todelooooo

har just kommit hem, har bara hunnit ätit en liten banan och mjölk.
hade tänkt att gå ut och fota lite i blåsten...
SEya soon!!!

mmmm nu blev jag sugen på att äta daninimo.....

Nya skor:)

en bild på mina nya fotbollsskor

Idag sjöng jag på musiken och jag var så nervös så mina knäskålar skakade... jag var jätte nervös men det gick bra när vi väl började sjunga.

Ska snart börja vandra mot klippan men ska först byta mitt yogurt spillda linne mot något rent och fräscht:)

Gifter...?

hejhopp!!

har just ätit mat det var köttbullar och makaroner.
Ska träna lite på engelskan sen ska jag se på TV.
Ikväll spelar AIK hoppas dom vinnner!!!
 mobilbild...

What's gonna happen to me (joannahs val)

tjena mors!!!

Sitter just nu här och lyssnar på musik. Ska ladda över lite bilder från skid cafeét snart.
Ikväll ska jag till klippan men nu ska jag hämta min kamera och ladda över dom där bilderna:D


JAAAA AIK VANN

har just sett klart hockey matchen och guud så spännande det var i slutet.

Nu har jag inget speciellt att göra så jag ska sappa runt i kanalerna och kolla om det finns något roligt att se på.

 just nu chattar jag med liv:D


stolt målare

<--- denna lillla figur sitter nu på mollys nacke riktigt snyggt om ni frågar mig. (större bild finns på Mollysblogg)

Ska snart upp på skidcafét och ta lite kort.
Seya


hehehe

1. Ta fram din mobil. 
2. Gå till inkorgen! 
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en 


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
 
Gissa vad jag ska ha:)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
kan man av  dina föräldrar skjutsa:D

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
cupcakes blev jättegoda:D

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Nu har jag en ny blogg!!:D

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Jag vet:D:D hur känns det?;);)<3


6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Vi ska till klippan sen:) 


7. Vad vill du höra mest av allt?
Jag är typ förskyld:/<3

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
hehhehehehehhehehhahahahhahahahahahahhhihihi:D<3

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Skulle vi ta volleyboll imorgon?:D

YEEEEEEEEAH

Discot igår var awesome, jätte roligt!!!!!

Idag har jag varit hos morfar en sväng, häftat fast lappar och sett på TV.
Min förskyldning börjar avta, har snuva och ont i gommen men annars är det prima (förutom att jag blir anfådd n är jag tuggar tuggummi, blir alltid så när jag är förskyld)
från Ylläs

Sjuk:(

stannade hemma från skolan idag har jätte ont i halsen och min näsa är alldeles täppt:(
Ser just nu på skidor, har för det mesta sett på Tv hela dagen...
Vet inte om jag kan fara på discot ikväll Hoppas att jag blir lite bättre!!!!
Ska koka lite te nu SEya!!:D

"whatz up" är okej så länge inte en lärare säger det

hejallihopa!!!

min dag har varit väldigt rolig faktiskt.
Men kunde inte vara med på fotbollen det sög...
Ska nu göra lite franska SEya!!!
bild från Ylläs
Detta är maddes fingrar och i bakrunden är det project runway men på finska...

JA - NEJ

hahaha såå himla braa!!!

hosta

åh nu har jag hosta....

har just ätit plättar MUms!!:D
Just nu spelar jag spel, men ska snart läsa lite och koppla av.
gammal bild.


hosta

åh nu har jag hosta....

har just ätit plättar MUms!!:D
Just nu spelar jag spel, men ska snart läsa lite och koppla av.
gammal bild.


Ylläs

hejallihopa!!
kom hem från Ylläs igår  har inte så många bilder men här får ni iallafall 3
madde
Miranda
där man åkte skidor

Ska snart till klippan Seya!!

hejhej

Jag vet inte om vi kanske är på väg hem nu eller om vi kanske sover eller nåt liknande.
Vi kanske ser melodifestivalen?? eller visar dom svenska program i finland kanske det??
Men kommer iallafall hem imorgon någon gång SEya!!!!
falkträsket i somras, ja ni ser ju datumet....

(T) 3 dagen i finland

Nu är det ett till tidsinställt inlägg(T)
Ska jag gissa att vi kanske har åkt lite slalom kanske?? ingen anning...
Jag tror min kamera är med så ni får bilder när vi kommer hem från FINLAND!!!
SMILE

(T) första dagen i finland

Hejhej
Nu är jag säkert framme i Maddes moormoromorfars stuga i finland.
Den är säkert mysig. Finlänsk tid är före svensk tror jag så när dettta kommer ut är den ungefär 11 i Finland.
jag avslutar detta inlägg med en bild på mig och madde

(T) = tidsinställt

När nu detta publiceras har jag nog åkt bil i cirka 2 timmar.
Är kanske vid Luleå?
här får ni en liten låt.


FINLAND!!!

hejallihopa!!
imorgaon far jag till finska fjällen. Är borta till på söndag kanske?
men jag gör lite tidsinställda inlägg som kommer ibland under veckan SEya!!!

'agnes på foto

 
hejhopp allihopa!!
har just kommit in har varit ute och fotat lite grann.
Bilden ovanför tog jag på fotovandrigen.

oh my god


åhhh den här låten är sååå himla bra!!!!!!!

NY design

blev less på min gamla design så jag gjorde en ny tvärt
kan någon hjälpa mig med en ny design??:D

OROOOMOEOO

HEJ!

SOLENSKINER!!! men himlen är grå....


Fotade romeo här om dagen, hade ingen blixt på för mamma vill inte att jag har på den när jag fotar romeo, så bilderna kan vara lite suddiga;(



skidcafé

hejhopp allihopa!!
Ska snart till skidcafét och åka lite skidor!!
sen ska jag packa SEYA!!!

AAAAAAHHHHHHHH

hej aliihopaj
Ska snart äte sen ska jag fara på hockey med mamma.
Bilderna på förra inlägget var så gudomligt fina och det fina texten under!! Vilket superduper inlägg liv och joannah!!!
Lite road på paint!! ↓

just denna bild döpte jag till jagad om någon ville veta!!

JOANNAH & LIV GÄSTBLOGGAR

Cha cha bloggen!
Liv och Joannah is in the house!
Vi ville bara säga att Alice äger! Jag kan se henens rumpa hennes byxor har glidit ner, skoja;)
Alice är BÄST, ROLIG, SÖT & SNYGG
HEJDÅ:d

bloggarn

hejhej nuär jag med joannah och liv vi tar kort oc lyssnar på musik.

VILL HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

denna väska i denna färg eller mörkblå!!!!

MADDES EGOSHOOT

hejallihopa!!!
bläddrade igenom bilderna i min kamera och vet ni vad jag hittade!!!! EGOHOOTS PÅ MADDE
smakprov ↓ (hämnd mohahhaha)

 ((madde ville ha en snyggare bild))

tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena

hej
har just varit på träning i tältet, det var inte så kallt ganska skönt faktiskt.
Sen åt jag lite kycklingsallad.
Har tränat lite på franskan nu ska jag spela sims 2!!!!!!!

RSS 2.0