Ronja!

Sittter här med ronja just nu, vi har tagit kort, datorn, spelat ett spel hehe, ätit m.m
Snart ska vi fara hem till mig och hämta marschisar sen ska vi grilla:D
Seya later!!!!
HAHA snygg bild'.:

valborgs!!!

Hejehj ska bara börja berätta att min moobil har dött för tillfället ska ist ha en snygg tegelsten...





Kvällens planer blir att Grilla vid älven Yeah:DD

Seya

Hur var flygturen då?? -Ja......

Hejilihopp!!!

Har just varit med Ronja vi åt glass ,skrattade åt badring, såg TV, var på datorn och gick ut med Milla.
Idag på skolan lyckades vi få våran franska lärare att prata om sin resa till New York typ en hel lektion(moahah)

Just nu lyssnar jag på musik, sök på Glee på Spotify dom äg:D
SeS sEnArE1!1!

 

Cykelicykeli

Cyklade till skolan idag, känner mig lite stolt:D
Blev LITE motvind på hemvägen så det var gaanska jobbigt..

Har just kommit hem från skohuset ,köpte inga skor, men skosnören!!!

Jaja sk agå nu BYEBYE




Är jag efter???

Alla verkar ha google Chrome nu och jag kör på gamla hedliga Internet explorer hehe... ;)
Kanske borde ladde ner google Chrome snart?
Men jaja det får bli någon gång i framtiden SES!!!






PIZZAaAaAaazaa

Har just ätit middag det blev PIZZA Yeah:DD
Ikväll ska jag antigen fara på klippan eller fara ut ochh träna med mamma:)
Ses senare!!!

HAHA


har varit på träning

kom just hem från träningen har bara hunnit att duscha och äta.
Just nu lyssanr jag på musik och kollar på olika bloggar.

Ska snart gå upp och kolla på Tv Ha en bra kväll!!:D


Bilderna från fotbollsmatchen:











Hare bra:D

Fotbollsmatch:D

hejhej!!

Sitter just nu med SO frågorna, men är klar med alla "vanliga" frågor men har kvar några plusfrågor och några stencieler.

Var på fotbollsmatch morön mötte hudiksvall, det blev 4-1 till hudiksvall tror jag?:/

Ska fortsätta med Son nu Bye!!:D

romeo är söt när han sover hehe:D


NU ska det funka

Nu ska videon 2 inlägg ner funka hoppas jag, kommentera om det onte gör det;)

Farmorofarfar

Videon i förra inlägget funkar inte men ska fixa det när jag kommer hem. Sitter hos farmorofarfar vi har ätit fått påskägg och spelat kort SEya later:-D

träning

hello kom hem från träningen för ungefär 45 minuter sedan, vi tränade i bollhallen och det var VARMT!!!man svettades som bara den...

Ikväll ska vi till farmor och farfar och äta påsk middag.
Vi fotade igår här får ni en liten video hehe...



soligt



Hejhej

Her just ätit lax, sen ska jag kanske varra med liv och joannah tror jag..

jaja skriver mer ikv eller imorgoj SEya!!!



LÖRDAG OMG!!!!

ahh lovet har gått så himla snabbt känns som det var igår vi fick lov, jaja vi har iallafall 2dagar kvar YEah!!!

Idag ska jag  cykla med mamam till mormor sen så ska jag vara med liv och joannah.

DET ÄR TYP 18 GRADER YEAH:D:D:D:D:D

hehe

hejhejhejhej

har varit med liv hela dagen vi har sålt kakor studsat och fotat lite här får ni bilderna!!
hehe
SEYA LÄTER

KAKOR omgång 2

hejhej
Väntar på att liv ska komma så vi kan gå ut och sälja lite kakor på vårat kvarter:D
SEya later!!


WE are all born superstar

GODMORGON!!!!

Vaknade för ungefär 10 min sedan har inte så mycket att skriva så ni får en lista YEAH!!!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Ehh just nu har på mig en T-shirt och ett par shorts som jag sov i
Vad använder du just nu för skor: Ett par vita från HM
Favoritfärg på kläder: Vet inte... 


Senaste person som

Sov i din säng: Jag 
Du pratade med: Pappa
Du gick på bio med: Tror det var Agnes Sanna Ronja Liv och Joannah.. 
Du gick på stan med: Jag minns inte antigen var det Madde eller Ronja och Agnes
Skällde på dig: Pappa för att mitt rum var stökigt hehe 

Senaste
Låt du hörde: 
Just nu lyssnar jag på Yeah x3 
Film du såg: Hmmm den senaste "hela filmen" jag såg var nog smart people
Mat du åt: Räkgryta
Kram: Joannah tror jag...
Känslan: Trött
Ilska: Vet inte 
Resa: Utanför Sverige var Finland på sportlovet;)
Glädje: Igår
Dröm: Jag vet inte minns inte den inatt, men igår drömde jag att jag var en häxa haha
Boken du läste: sex veckor
Personen du träffade: Mamma Pappa och Isac
Personen du pratade i telefon med: Liv eller mamma
Personen du fick sms av: Agnes
Gången du åt en 7-eleven korv: Jag vet inte om jag ens har ätit en sån, men kanske på Arlanda
Gången du var utomhus: Igår
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår när vi åt middag typ
Saken du köpte: En glass igår;)

Om dig

Namn: Alice
Ålder: 13år
Smeknamn: hehe fråga mina vänner dom kan några
Syskon: Min storebror Isac
Sysselsättning: Fotboll, skolan, plugga, kompisar, datorn m.m
Linje/klass: 7c 
Hårfärg: Typ mörkblondt
Ögonfärg: blå grön typ 
Skostorlek: 38-40 mest 39 

GLADPÅÅSK!!

Var ute och sålde godis och kakor med Liv, och vi tvingade Joannah att klä ut sig till påskkärring hahah:D





Och hon fick iallafall lite godis:



HEHE såå söt!!


VIL HANNAOJ ECILA AHAHAHAHAHOM

är just nu med liv och joannah vi har hoppat på studsmatta och yagit kort här är några bilder!!

Bilder på Romeo

Var ute och tog kort på Romeo här får ni 2 i både färg och svartvitt






Vilken tyckte ni var finare svartvit eller färg??:D

Och här kommer dom andra bilderna





Lite "fångad av en stormvind" feeling

 och till sist lite fin mosa:D

Min tröja är ganska blöt efter att ha tvättat bilen så jag ska byta tröja sen ska jag till klippan:D

Rubrik


Har just hoppat ut ur duschen, ska gå ut och fota eller något sånt för jag har inget att göra.

SeyaLAter!!!!


men först ska jag ta en frukt:D


Hg

Hej! Har just ätit lunch det blev risgrynsgröt. Nu ska jag duscha och sen vet jag inte vad jag ska göra, men ikväll ska jag iallafall fara på klippan det är tacokväll:):) SEya later , är på isacs iPod så ni får ingen bild:/

träning

Har just kommit hem från träningen har bara hunnit att duscha och äta.
Vi hade inga västar på träningen så jag trodde att Lolo var på det andra laget så jag tog  bollen från henne hela tiden, och sen sa Emma att hon var på vårat lag Haha!!

 SNART SOMMAR!!!

dripp dropp dripp dropp

(klicka)


HEJHOPPS

hej allihopa!!!

idag har jag inte gort någonting, förutom att se på TV och steka en hamburgare.

Ikväll ska jag på träning på Guldvallen klockan 5, hoppas vädret håller i sig.
Mamma ringde just och sa att det var parasiter i det kommunalavattnet eller något sånt så drick INTE vatten!!!

Bild jag tog idag kommmr mer bilder senare.

La Isla bonita- Alice Ronja liv och madeleine

 Jag gillar mina tabbar och mitt frågetecken till ansikte

DAGENS INKÖP

cyklade till stan idag detta köpte jag:


 HM 99kr (använde dom ikväll det är derför dom är smutsiga)

cykelbyxor Gina tricot 59kr

Har just kommit hem från klippan vi gjorde armband



Nu ska jag se TV:D

YEah

har just ätit korvgryta àla Alice. Lite varmmen annars god;D
Om ca ! timma ska jag cykla till klippan och stå i kiosken med Liv och Ronja:)

HAre!!!

Min och maddes braiga musikvideo, hoppas den funkar;D

MADDE

hejhej!!
Är just nu med madde vi sitter vid datorn och tar kort m.m
Ska snart fara hem och göra mat.


bild från igår:D

Nu är jag hemma från umeå!!

kom för ungefär en timme sen hem från umeå, vi har gått i affärer ätit och skrattat.

Har just ätit pizza och är helt proppmätt kan knappt röra mig från datastolen.
 Har inga planer för ikväll ska kanske vara hemma eller vara med någon;)
Madde smsade just och frågade oom jag ska komma så jag far till henne nu!!
bild i bilen till umeå;D


Umeå

Är på väg till umeå nu med madde Hennes syster och hennes mamma;-) Kommer hem ikväll någon gång skriver då:-D

HEHE ROLIGT

 Skriv Ditt Namn normalt:alice

Skriv Ditt Namn MED ETT finger:alice

Skriv Ditt Namn och blunda: alice

Skriv Ditt Namn MED armbågen: alice

Skriv Ditt Namn MED Hakan:za.,ki d (skicklighet)

Skriv Ditt Namn Med Tungan:mitt tangentbord ser inte så rent ut så nej tack.... 

Skriv Ditt namn Med Näsan: alice

PRO!!

hejhopp

har just ätit middag, har inga planer för ikv blir antingen att vara hemma eller att vara med någon;)

Lyssnar just nu på musik och är inne på facebook

avior!!!

kissemiss:D:D

hahahha

hej allihopa just nu sitter jag  med No läxan till imorgon...

Ska läsa lite ur boken sen ska jag gå upp och se hockey,  hoppas dom vinner nu då!!

och en fin bild på min lampa;D

TRÄNING NÄSTA

nu snart ska jag cykla med liv och joannah till träningen i ursviken!!



KOM IGEN AIK!!!

Ska se hockey nu, hoppas AIK vinner så det inte blir 3-1 i matcher!!!


give up the fight

Har just gjort en design åt agnes, du kan kolla den på AGNESBLOGG

och vet ni?? JAG HAR  INTE ONT I HALSEN!!!!! JIPPIE  SÅÅÅ NU KAN JAG TRÄNA SOM VANLIGT!!!:D:D:D:D

jag fick ta hem min klocka från slöjden idag Detta är resultatet:
hehe man ser inte 6:an och 9:an...


LÄXAAAAA

Hade egentligen tänkt fara på klippan men kom på att vi har både So och svenska läxa, så det blir att stanna hemma och göra det;/


Ska forsätta vara social med Ronja på msn nu!!:D

måndag

hej allihopa!!!

har fortfarande ont i halsen om någon ville veta, ska inte vara med på träningen idag men kanske imorgon. Är trött på att vara sjuk:(

Just nu är jag inne på fb och lyssnar på musik.
SEya!!!

hehe minns ni den hr bilden???

NO nooooooooo

sitter här och gör lite No från när jag var sjuk, googlar fram det mesta hehe...

Ska om cirkus 1 timme till klippan och stå i kiosken;D

Hare!!!
hehe råkade göra lite fel på picasa så det blev så här..

picasa

laddade just ner picasa, gjorde ett collage av ronja och liv hehe..

(klicka för att se större)

GODMORGON!!!!

Vaknade halv 9 av att det var ljust i mitt rum, försökte somna om men jag kunde iinte det....
Så jag gick upp och duschade åt frukost och sen satt jag mig vid datorn.

Har inga planer för dagen, får se vad jag gör.
längtar till SOMMARN!!!!


coolingar!!!!

har varit med ronja och här är lite bilder!!!

Det är varmt!!!

Jihho solen skiner och det är varmt JIPPIE!!!

idag har jag bara hunnit städa och ätit frukost typ...
Snert far mamma och pappa till Portugal UTAN MIG AAAAH!!
SEya!!
snart kan man spela fotboll i bara shorts!!!

SNYGGING!!


kollade igenom bilder och hittade den här bilden.

Jag var kanske 2-3 år hehe

do,does,did

hade engelska prov idag på engelskan, gick väl ganska bra tyckte jag.

Efter skolan for jag agnes liv och joannah och köpte glass på kiosken det var mums!!! Bilderpålivsblogg
SEn efter det var jag med Liv, sen vid 5 for jag Liv och Joannah på träning på guldvallen (har fortfarande ont i halsen så fick inte vara med:(:(:(:(:()jag tog lite bilder med livs kamera Bilderpålivsblogg

SEya!!!


red and blue

hejhopp allihopa!!
fick tillbaka franska provet och det hade gått jätte bra:D
Ska träna lite ¨till engelska provet som är imorgon!
SEya!!!
bild från i vintras

6 saker ni kanske inte visste om mig..

-har haft ont i halsen i 2-3 veckor så jag inte kunnat spela fotboll.

-jag tror jämt att saker tar mindre tid än det egentligen tar. T.ex imorse fick jag för mig att jag kunde duscha,göra mig klar och äta frukost på mindre än en halvtimma, det resulterade i att min frukost bestog av en banan mjölk och ett äpple som jag åt på vägen till bussen.

-Jag tillbringa 1-4 timmar framför datorn på vardagarna och lite mer på helgerna.

-Det roligaste ämnet på skolan är fotboll, men om man inte får räkna med idrottslöjdhk osv.... blir det nog... NO om vi jobbar med något roligt

-mina favorit rätter är korv o makaroner och tacos.

-jag tycker det är jätte pinsamt att sjunga när någon/några lyssnar(t.ex på musiken), men på skolan sjunger/nynnar/visslar jag hela tiden


världen står i brand

Hade gitarrdag idag, och vi kan slå vad om att det var det drygaste jag har varit med om!

just nu lyssnar jag iallafall på musik och snart ska jag ta tag i engelska provet som vi har på fredag.
SEya later aligator!!!

Lite nervös:/

Ser just nu hockey, hoppas skellefteå kan göra lite mål i tredje nu!

solig

har fortfarande ont i halsen så dagens fotbollsträning fick ses från sidan av planen. Men det var så varmt i solen så det var ganska skönt.



Godmorgon!!!

hej!

tränar en sista gång på franskan här på morgon kvisten!
önska mig lycka till på provet!!!


dududududuuuuuuuu

var på erikslid vårdcentral och tog halsprov, men jag hade inget bara halsont....
Satt som ett dött frågetecken på matten, fick hjälp av Ida så nu hänger jag iallafall med lite grann:)
På No:n satt jag och googlade nödvändiga och inte lika nödvändiga ord.....

Spurt tränar på franskan just nu försöker mata in saker till provet imorgon.
googlade på dött frågetecken detta visade sig..

MUMS

muffins på gång mum!!!!

UPPDATE: dom blev jättegoda:D:D

:(

fick inte fara på klippan för att jag nyss hade varit sjuk, så jag gick ut och tog kort på solnedgången:D






och en annan bild:)

mmmmm


Liv: det regnar godis!!!!
Alice: YEEH nej men liv det är ju paket

nu när jag äntligen inte är förskyld har jag fått ögoninflamation inte roligt:/
Nu har jag ett litet grepp över franskan ÄNTLIGEN!!!
Ska snart äta SEya!!!


ooooohhh

sitter här och diggar stenhårt till the ark... de är faktiskt bra tro mig...

Igår var vi hos ''Burströms'' vi åt mat såg film ,skrattade åt konstiga videor och spelade spel.
Jag försöker koncentrera mig på franska medans jag dansar hehe....

min dator är lite konstig nu så ni får en länk ist..
http://www.youtube.com/results?search_query=it+take+a+fool+to+remain+sane&aq=f

hej alla barn nu blire barnpogram

hej hej vaknade för unge fär 2 timmar sen och jag har inte hunnit göra så mycket än att äta frukost, och spelat en trudelutt på min gitarr.
just nu lyssnar jag på musik.

Fortfarande sjuk ......

Var hemma från skolan idag också min hals vill verklige inte ge sig:( Så jag kan inte fara på hockey eller träning, fick inte ens kolla på:( Inatt vaknade jag av att jag hade fått näsblod märkte det inte först trodde jag bara var snuvig. Sen när jag ska snyta mig ser jag att jag har blod på kudden armarna och händer det såg nästan ut som jag hade mördat någon. SEya!!!!

RSS 2.0