DRESS OCH FLÄKT

har just kommit hem från stan, blev att beställa en dress och köpa en fläkt till datorn↓
Dressen kommer typ om 3-4 veckor, ni får bilder då:)


SKOLFOTO

Idag hade vi skolfoto, och jag ser ut som ett monster som gömmer sina offer i sina 10000000000 dubbelhakor.
Så nej jag blev inte bra på fotona iallafall inte på "kamratombuds" fotot. Det vanliga med klassen vet jag inte för jag såg inte det.
Har ont i foten så jag for inte på träningen, fast det var ganska passande för jag ska fara och köpa en dress(fotbollsdress till fotbollsprofilen på skolan)
SEya!!!!!!!!!
Sökte på monster med dubbelhakor och detta kom fram???!!

måndag IGEN

Kom för ca en halvtimma sen, har bara hunnit fika och kolla fb.
Ikväll ska jag göra lite SO sen ska jag se på Svenska hollywood fruar!!!!
Imorgon börjar jag 10 över 8 med fotboll så jag ska cykla, för om jag tar bussen hinner jag knappt:/
Ha en fortsatt bra dag!!

GOD MORGON!!!

Har sovmorgon till halv 10 idag eller ja vi har det varje måndag* YEY!!
Skolan slutar vid tre någon gång. Så det är inte en så lång dag:)

En av världens bästa låtar

Resten av ditt liv- Timbuktu

Systrar i jeans

Måste bara berätta att jag har sett systar i jeans 1 och 2 och jag tror jag är kär i filmerna!!
Åh dom är så himla braaa!! Man blir så glad när man ser filmerna! Så om ni inte har sett filmerna, GÖR DET!!!!
I'm in love

KALAs

hej idag fyllde mamma år så vi hade ett litet kalas för henne.(GRATTIS MAMMA)
Lite av släkten kom,vi fikade tog kort skrattade m.m.
Bild jag och pontus tog:)

jooup

216032_159013450828360_158062727590099_373182_8272280_n_large
we♥it
Igår var jag på träning, vi spelade mot P15, vi förlorade men ganska mycket och jag fick skavsår, men det var ändå ganska roligt.
Har inga planer för idag får se vad som händer.

GRILLNING

hej har just kommit hem efter lite grillning med tjejerna.
Vi skratta prata åt onyttigheter m.m

slöjdde

Idag på skolan fick vi välja om vi ville ha sy-eller träslöjd, jag tog sy slöjd för jag tycker det är mycket roligare, dessutom skär jag mig alltid på träslöjden.
Det var bara tjejer på syslöjden så det är ganska lugnt men ändå jätte roligt haha.
Hade första fotbollsklass träningen idag, det gick hyfsat.
Ska läsa lite ur min bok nu!

Match med F17

spelade match med f17, vi förlorade med ganska mycket men vi var typ 2 avbytare så det är inte så konstigt.
Jag spelade yttermittfältare och det gick INTE bra, det är nog bäst att jag håller mig som back i fortsättningen.
Imorgon börjar vi vanlig tid så ska snart lägga mig och läsa!
Arkivbild.....

5 myror är fler än 4 elefanter

Hej hej!
Vaknade klockan 8 idag och gick upp och duschade. Efter duschen gick jag upp och åt frukost och sen bakade jag muffins, vi ska ha fika med oss idag på skolan. Sen efter det har jag bara sett på TV typ.
Igår var vi ju på stan och då köpte jag en busskort hållare
Och sen köpte jag lite skol grejor
Ska göra mig klar nu bussen kommer om ca 25 minuter!!

Dagen och dagens outfit

Igår när vi mötte burträsk blev det 2-2, men jag tyckte ändå vi spelade bra.
Idag är det andra dagen på skolan, idag ska vi få information som igår men även göra fruktsallad YEY!
Dagens outfit:
Tröja-Cubus
Jeans-HM (NYA!)

överlevde första skoldagen

Har just kommit hem från skolan. Vi fick mest massa med information osv.
Ska typ äta snart så jag inte få mjältugg(stavas det så?)på matchen.
SEya!!!!

Första skoldagen....................

Sitter här och är faktiskt lite taggad på skolan, eller iallafall dom  tre första dagarna hahaha
Bussen går 25 i 12 och jag är klar, så inget stress här inte:)
Vid klockan 6 har vi match mot burträsk!
TAGGA
Dagens outfit

MADDDDDDDDEEEEEE

hej är med madde, vi tar jätte fina webcam bilder. Ett smakprov:

GÖTEBORG BILDBOMB

Jörnstågstation
Läppstiftet

kläder

åhh vill verkligen ha den där koftan, den ser så mysig ut:)

hahaha

SÅ SÖTA


Om ni inte kan se videon så här är en länk http://www.youtube.com/watch?v=tjbr48_VWdI

hemmma

hejhej!!
Det har varit helt fantastisk i Göteborg. Vi gick på stan, åkte karuseller på liseberg, åt god mat, gick vilse, hade jätte roligt och mycket mycket mer. Tack till alla som gjorde den här resan så bra!
kom till Jörns tågstation runt klockan 9, kom hem till Bergsbyn runt 10.
När jag kom hem åt jag frukost, sen såg jag på lite film sen somnade jag till 4 när pappa väckte mig.
Ska snart äta middag SEya!!!

GÖTEBORG HERE WE COME!!

Detta blir nog sista inlägget före vi far till göteborg, kommer inte komma blogga såå bloggen kommer stå tom till på fredag typ.
När jag kommer tillbaka har jag nog massor med bilder att visa, eller så inte haha.
Seya on friday!

gårdagen i bilder


packar

Sitter just nu här och packar till Göteborg och ser på happy Gillmore.


stääääääääda

hej
Ska nu äta frukost lunch sen sk ajga städa heeela mitt rum, det kommer ta hela dagen såå jag kanske inte bloggar nå mer idag.
(dissa att jag ser ut som jag är drogad) Snart är det 2 månader sen den här bilden togs, TIDEN GÅR FÖR SNABBT!!!!

hejhejhejhej

idag har jag bara suttit hemma och gjort mat, spelat piano läst sett tv m.m eller på kvällen for vi till farmor och farfar och åt middag.
morgon blire att börja packa så smått till göteborg, far dit på måndag till fredag så kommer inte kunna uppdatera.
Godnatt!!
en bild på joannag med vääldigt lång slutar tid:)

match

det gick inge bra på matchen missade bollar, var helt trög i fötterna, missade markering m.m men det är sånt man måste leva med gissar jag.
Blev inga stora ändringar på bloggen idag- bara texten typ - imorgon blire kaanske att byta header, får se.

bränt

Försökte just att göra plättar men dom blev jätte brända(cockingskills) så jag gjorde omelett just nu läser jag så länge vi båda andas. Senare idag blire match mot kaif i kåge:-) Ses

träning

Hej har just kommit hem från träningen. Det var en ganska lätt träning för vi har match imorgon. Ska snart se fotboll på tv. Imorgon blire att fixa lite med designen, det var ju ganska länge sen jag bytte:-) ses

Liv och Ronja

Hej!!
Sitter just nu hemma hos liv med Ronja. Vi diskuterar VÄLDIGT viktiga saker hehehe.
Senare ska jag till träningen.
SES

städ träning joannAH

hej!
Som jag skrev igår skulle jag ju försöka börja vända på dygnet, hade ställt klockan på 9, men när klockan ringde stängde jag bara av den och fortsatte sova.....(lat)

Vid tolv vaknade jag och då började jag städa ur min garderob och slängde massa med kläder, ska fara på stan imordon och försöka fylla upp min garderob lite.
Sen for jag på träning, gick inge vidare så jag blev mest irriterad och sur.
Aja ska lägga mig nu ska som sagt på stan imorgon.
vadå road........

match

kom hem från matchen för ett tag  sen vi förlorade med 2-5 men jag är ändå nöjd över våran insatts.
Vaknade idag klockan halv 11, då var jag tvungen att gå upp och äta frukost och sen skulle vi direkt till morfar, efter morfar for vi till Isacs match, de förlorade också men med bara 1-0.
Nu ska jag lägga mig och läsa har bestämt mig för att börja vända på dygnet(good luck)
bild från en av årets soligare dagar.

Risliden

hej har just kommit hem frpn risliden har bara hunnit duschat och packat upp typ.
Här är lite bilder  från norsjö beachen bilderna är från Ronja

risliden

Hej idag har vi älv bil till risliden sm badade vi i sjön. Ska bädda nu ses :-D

risliden

Hej om ca en och en halv timma far jag till ronja och sen får vi vidare till risliden :-D kommer hem på lördag eller söndag:-D ses

filmkväll

hej kom just hem från liv vi har sett film och ätit popcorn hela kvällen.
Först såg vi en shoppaholics bekännelse sen såg vi "the propolsal"
Nu ska jag kolla på lite bloggar sen ska jag lägga mig och läsa lite:)

God kväll

Ikväll har jag inte gjort så mkt bara sett på TV och tagit det lugnt.
Imorgon blire nog att vara med någon, kanske bada om vädret tillåter.
Ska lägga mig och läsa ljudet av ditt hjärta
Godnatt!!

bad

idag har jag badat med Ronja Liv och Joannah har inga bilder men ni kan få några bilder sen igår när jag Joannah och liv bada.
efter middagen ska jag fara till liv och kankse sova över där med några:)

RSS 2.0