tuggummi

hejsan allihopa!!
Vaknade klockan halv 12 idag och efter det har jag inte gjort så mycket typ bara ätit frukost och suttit vid datorn.
Har inga planer för dagen blir nog att vara med någon.
ses
bild från mmobilen haha

mobil blogg

hej hej har just vaknat så jag ligger i sängen och drar mig. upptäckte igår att jag har öron inflammation så mitt öra gör jätte ont.:-( ska gå upp nu och äta frukost SEya

ny mobil

En galaxy 5
Går säkert sönder om en vecka men jag var i stort behov till en ny mobil.

HEEEEJ

hej jag har inte kunnat uppdaterat på  2 dagar för jaghar varit hos farmor och farfar.
Ikväll ska jag fara och se harry P med några, ÄNTLIGEN!!!
kvällens ev kläder

clothes from gothenburg

Hej allihopa!!!
Nu ska jag visa mina tre plagg som jag köpte i Göteborg...
Monki-300kr
HM-79kr

HM-129kr
Systemen fick slut batteri så jag fick ta kort med min JÄTTE bra digital kamera

film

hellu!!
Idag kom mina kusiner, morfar ocg farmor och farfar och firade mig.
Jag fick pengar presentkort och ett nagellack, ni får bilder imorgon för nu ska jag se på film sen ska jag sova!

GOTHIA

Här kommer bilder från gothia, inte alla men några:D
atmosfear

HEMMA IGEN!!!

hellu nu är jag hemma igen efter ungefär en vecka i underbara göteborg, det var ganska mycket kaos men annars ganske bra.
Igår fyllde jsg och irma år så vi blev firade med paket läsk och kakor, ska äta nu sen ska jag sova, bildernafår ni någon annan dag.

GOTHIA HERE WE COMES

Idag far jag och mitt ünderbara lag till göteborg för att spela GOTHIA YEEEEEEEEEEEEEY!!!
Håller på att packa det allra sista, min väska kommer typ vara på bristnings gränsen när jag är klar hahaha
Nu ska vi fara och köpa en pump till min madrass:)
SES!!!!!!!!!!!

tjjjjjjjjjjjjjjjiii

hello!!
Idag har jag varit hos sjukgymnasten som kollade mitt lår, han sa att jag var för stel hahaha,det låter som om jag är 80 år typ.
For på träningen men tog det ganska lugnt för mitt lår började värka.
Och när jag skulle sätta mig och dricka satte jag handen precis på en geting,  så jag sprang runt som en galning, och vågade iinte kolla på handen haha. Till lut kolla Molly på den och sa det var en gadd mellan mina fingrar..
Så nu är mina knogar så svullna at man inte ser dom hahaha.
Aja sk alägga mig och läsa nu SEya!!!

Dålig uppdatering

hejhej!!
Idag har jag varit i boviken och badat och kollat lite på beach soccer.
Just nu sitter jag och spelar spel på datorn.
Roligt inlägg jag vet.
Vi piggar upp det med en bild på svampbob.
vilken glädjespridare

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Hejhej idag har jag varit ute solat i ungefär 2 h sen gick jag in och vilade lite sen nu sitter jag på datorn
Ska äta nu så sEya!

NATTINATTI

Ska äta lite kvällsfika sen ska jag lägga mig och se på lite jersey shore!

inflammation i muskel

Idag när jag vaar på vårdcentralen trodde dom att jag hade en inflamation i en muskel så jag fick några piller jag skulle ta 2-4 ggr per dag, så jag får inte träna på ett par dag.... väldigt passande.
Aja ska lägga mig och se the anagina show nu på SVT play

Tjeeeeeeeeena

hej vaknade för ungefär 1 timme sen, satt uppe till 3 inatt så jag var gaanska trött när mamma väkte mig:/
Om nån timme ska vi fara till vårdcentralen och kolla mitt ben.
SEya soon!!

Småglin

HEJHEJ!!!
Idag har jag varit på en liten båtur med mamma och pappa efter det såfor jag och mamma och handlade lite grejor bl.a fotbollssockar till gothia (13 dagar kvar)
Sen om några timmar ska jag på träning, fast jag har ont i mitt lår så får väl ta det lite lugnt;)
HEJDÅ!!!
Min f.d klass<3<3

LLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIVVVVVVVVVV

hellu!!
Är med Liv just nu vi kom just hem från tuvan, vi tog kort m.m!!

RSS 2.0