För jag kan göra det som ingen gjort

Hejhej
har just ätit middag det blev tomat soppa och till efterrätt blev det rabarber kräm:DMUMS!!!
Ska snart till klippan det är våravslutning;D
SES:*
En bild från en dom soligare dagarna

PRAO

'
hello har varit på prao idag på scorett, vi fick för det mesta vara nere i lagret och leta efter skor hehe.
Ska lägga mig nu och se film ses!!

MATCH

Hej kom för ett tag sen hem från matchen, och vi vann med 5-9 eller något sånt där:D!!
Ska blåsa mitt hår lite sen ska jag till klippan SES!!!

MORSDAG

Hejhej!!!
'vaknade för ungefär en timma sen då satt jag mig vid datorn, nu ska jag gå upp och äta frukost sen ska vi fara till farmorochfarfar, sens ka jag spela match med f17 TAGGA!!!
Bilder från matchen igår fråns Elins blogg

MATCH

HELLO EVERYBODY!!
Om ca i 0ch en halv timme ska jag fara till liv och då far vi till MATCH YEAH!!
Vi möter medle-myckle 96, kommer möjligtvis vara målis, eller iallafall i en halvlek.
Ska snart börja byta om SES!!!
Hoppas det blir finare väder, för just nu är himlen grågrågrågrågrågrå....

-

HAr just ätit pizza, just nu ser jag på 2½ men.
Ska fortsätta se TV nu SES!!!

HEJHEJ!!

Spelade en match igår men förlorade med 6-2:/
Hsr nästan nyss kommit hem från skolan , hade fotboll sista lektionen så det är därför det blir så sent...
Känner doften av mat nu SES!!!

Arkiv bild

SO

Hej allihopa!!
Idag har jag haltat runt på skolan för min förbannade hälsena gör ont:/
Ska snart börja plugga på SOn sen ska jag nog se på TV eller något sånt:D
SES senare!:D

KLIOOPVISHO

Om några minuter drar jag till klippan, tänkte bara uppdatera lite snabbt.
Idaag har det varit en ganska lugn dag på skolan. Efter skolan så var jag inne lite på datorn sen så gjorde jag och min far en gudomlig middag som bestog av hemagjord gulasch soppa!!!
Bild från Portugalien

RÖD

Hejhej kom för ett litet tag sen hem från zon och det har varit jätte varmt hela dan så nu har jag T-shirt bränna ,snyggt...
man kanske inte ser så bra menmen...

MORGON!!!

Hejhej alla jag lever fortfarande WOW!!!
ska snart gå upp till bergsvallen för att bli upplockad av Joannah som skjutsar oss till zon.
Skriver mer ikv SES!!!

det blåser

Herregud vad det blåser ute, det kanske är början  på jordens undergång? haha
Har iallafall just kommit hem från zon, det var roligt men det gick inte så bra att spela för att det blåste så mycket..
Ska duscha nu SES!!:D
Bild från  ELins blogg

ZON

Hejhej när detta inlägg publiceras är jag nog i burträsk på zon..
Senare ikväll ska jag bara chilla och ta det lugnt för det är ju zon imorgon också
SEya!!:D

FREDAG!

Hejhej..
Efter skolan åt jag glass med Joannah Agnes Liv och Madde.
Sen var vi på stan ett tag, sen tog jag och madde bussen till Bergsbyn och sålde newbody, det gick sisådär..
Ska städa mitt rum nu SES!!!!

Dålig uppdatering jag vet...

Har just gjort middag det blev nå recept som vi  fått från Linas matkasse...
Hade tänkt fara på träningen men min fot och mina tår började smärta så får vara hemma och plugga ist..
Jaja måste börja plugga till provet imorgon nu SES!!!

morrN

Har sovmorgon till halv 1 idag JIPPIE!!!!
Just nu sitter jag och gosar med Romeo men han är mer koncentrerad på en igelkott spm är på våran gård....
Jajas ska klä på mig nu SES!!

VÄÄSEN

Hej ser just nu på väsen nå konstigt pogram om varulvar typ:)
Har sovmorgon imorgon så skriver nog litte imorgon också:D

LEDIG!!!

Har just ätit lunch det blev pankakor och nu är jag proppmätt.
Vet inte vad jag ska göra idag kanske vara med någon....
Just nu ser jag och ser på Oprah:D
Ses senare

Klippo

Far till klippan nu det är glass buffe MUMS:D

blad

Idag vaknade  jag klockan 10 sen gjordejag mig klar för fotbollsträning, hade egentligen tänkt att vara med men jag glömde skorna fast det var lika bra för jag hade iont i min fot, mina tår och mina benhinnor:/
Har just tvättat morfars bil, hoppas jag får en tjuga för det:D
Ska snart på klippan ses!!

EUROVISON

nu blire att se eurovision song contest 2011, jag hejar på bl.a Irland, Danmark och såklart Sverige
Fanns inte så bra kvalite men det här får duga

.........

Har just spelat match det blev 2-2,
Ska snart äta sen ska jag vila och efter det blire eurovison 2011:D

TAGGAMATCH!!!

SNART BÄR DET DET AV TILL SÖRVALLA FÖR SERIENS FÖRSTA MATCH YEAH:D:D
<3<3<3

PRAO

Har just ätit grillat till midagg mums:D'

Efter skolan for jag och terese och sökte prao plats i stan, efter många försök fick vi äntligen en prao plats på scorett:D

Har match imorgon på 10.30 TAGGA!!!!!


Träning Nästa

Sitter just nu och  lyssnar på musik, ska snart byta om och fara till träningen på nyborg:D
Ha en bra kväll SES!!!

Skolan

hejehej

Sitter här på skolan har snart SO:D

Måste gå nu så ingen ser mid SES!!!

HAHAHA så himla roligt

*Ställ in musikspelaren på shuffle (blanda)
*Tryck framåt efter varje fråga
*Använd låttiteln som svar till varje fråga om ditt liv (även om den inte verkar logisk)


1. Hur mår du idag? Nöjd??

2. Hur kommer dagen vara/ha varit? Livin´ on a prayer

3. Vad var det första du tänkte när du vaknade? 17år

4. Vad är det sista du kommer att tänka innan du somnar idag? Better togheter

 

5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om de fick välja åt dig? Jag äter inte mina vänner


6. Hur är det med kärleken? Murder on the dancefloor

7. Vilken låt passar mest in på den du håller kär?  One day

8. Hur mår dina vänner?  En vanlig dag

9. Tycker dina vänner om dig? Gubben i lådan

10. Hur ser folk dig som?  Lemon tree


11. Spanar folk in dig? Viva la vida


12. Är du bra i sängen?  Can you hear me?

 

13. Har någon sexfantasier om dig?  Imagine

14. Kommer du alltid bo kvar i Sverige? Rolling in the deep


15. Hur kommer du dö?  Tonight


16. Vad skulle du heta om du var född i framtiden?  What do you got


17. Vilken är din oturslåt?  Gammal sång

 

18. Vilken är din turlåt? eeine meeine


19. Vilken låt beskriver ditt utseende mest?  Just the way you are


20. Vilken låt beskriver din personlighet mest?  It's my life


21. Hur är det med ditt liv?  Standing where you left me


22. Hur kunde det ha varit i ditt liv om du hade valt andra vägar? Airplanes


23. Vad ska ditt första barn heta? Stronger

24. Hur kommer ditt liv att bli?  You can call me Al


25. Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?  Fireflies


26. Hur kommer hösten bli?  On the floor


27. Finns det någon som är hemligt kär i dig?  Do you know?


28. Kysser du bra?  banana pancakes


29. Mår din kropp bra?  Fuck you

:)

hejhej!!
Som de flesta vet har min älskade lilla lila mobil gått sönder, så jag har börjat spana på en ny mobil, så inte mina fickor spricker av min tegelstens tjockhet...
har kollat på denna:
:D
Jaja idag har jag gått runt och lidit av att mina benhinnor gör ont, och mina tår...
Ska snart äta SEya sOOn

GODENMORGEN!!!

Ska snart fara till skolan med mamma, det är jätte bra att få skjuts ist för att åka buss för då behöver man inte stressa så mkt:D
Okej hinner inte skriva så mycket mer nu SES!!!!

IDAG FYLLER RONJA ÅR!!!!

GRATTIS RONJA(jag vet att du tycker om när man säger grattis)



UPPDATE:Även min faster lisse fyller år idag HEHE:D

VI VANN

VI VANN MATCHEN IGÅR YEAH!!!
Idag har det vara stekande hett, enligt mig, hade jeans och linne med en långtröja ovanpå...
Hade tänkt fara på klippan ikväll men 6:orna skulle vara där idag och då fick inte vi vara där:(
Ska se hockey ikv tror jag!!
SES!!!
Bilder från igår av MOLLY

MATCH!!!

Ska fara på match nu uppdaterar senare mes resultetet:D
Bild jag tog igår:D

Alice kamerafixning

Jag slängde min kamera i golvet så nu vill den fokusera igen YEAH:D:D
Då vet alla det:D:D

Road haha

Vet ni vem det här är??¨
JOO JAG!!!
HEHE

Sålt kakor

har varit ute och sålt kakor med Irma, vi lyckades säljatyp 8 stycken:D
Min kamera funkar nu Yeah men den vill inte fokusera... så här får ni några ofokuserade bilder.
HA en bra kväll:D

JAG ÄR PIGG, inget kan avslöja mig, förutom mina icakassar under ögonen, och kanske mina stavfel

GODMORGON!!
for hem till skolan vid sådär 5 tiden, när jag kom hem kände jag mig ganska pigg, la mig i sängen och läste, 5 min senare sov jag som en stock haha.
Det var shitkul på klippo, vi lekte lekar, såg film och hade roligt.
Är ganska trött men ville inte sova bort HELA dagen så jag gick upp och åt lite bullar sen satt jag mig vid dator.
SeYa!!!
har tyvärr inga bilder men ni får en random bild ist...
på Romeo!!

Övernattning

ska duscha, se på TV sen ska jag fara till Ronja sen fortsätter vi till övernattningen på klippan!!!!!
YEah det kommer äga!!:D
Skriver mer i morgon hoppas jag, om jag inte skriver så sover jag:D

Har ont i tårna

Hejhej
har just ätit palt till middag mums:)
10 över 7 har vi träning på nyborg men jag ska bara kolla på gör jag har ont i tårna så jag inte kan gå normalt:/
Ska plugga lite franska nu ses!!

HAHA

Den snygga vattenspridaren vid 2.38 haha.
http://www.youtube.com/watch?v=rMdWqaN_Tms
Ikväll ska jag träna på SO sen ska jag kanske fara på klippan, annars sk ajag plugg amer hehe:D
arkivbild

Bajsmatte.....

Kapitlet som vi har just nu på matten är helt oförståligt.... och vi har prov på FREDAG!!!!
Jaja har just kommit hem från tränning, det gick väl bra, men har ont i tårna, Känns typ som senadrag..:/
Ska träna på engelskan nu SES!!!!
match på söndag YEah

Dressar

Nu ska vi fara och testa dressar med laget, och välja nummer till våra match tröjer.
Ska fara vid 6 så jag måste göra mig klar nu!!
SES

Spotify:/

Min spotify laggar.... jag har ingen tid kvar att höra på musik för fast jag har inte lyssnat någotting...

Jaja har just kommit hem från träning, det var ganska varmt men det gick bra.
Ses senare!!!

bild från i somras;D


Awesome

Igår grillade vi körde så kan det låta och skrattade.Det var awesome!!

Ska gå upp och äta nu har träning i bollhallen klockan 12 BYE!!!

(INGEN BILD TYVÄRR)

RSS 2.0