skype

efter middagen for jag till liv, vi såg film och åt popcorn.
Nu sitter jag med Ronja och madde på skype.
Här är några bilder jag tog idag;)

JOBBIGT

Sitter just nu och rensar datorn, har miljoner med bilder och videos och sånt som ska bort!
Vaknade runt 10 och åt frukost, sen satt jag mig vid datorn och spelade sims!!
Fick även min nessesär som jag hade beställt från världsnatur fonden!!
Ni for bild senare, nu ska jag fortsätta rensa!!

bröllopsdag

Vaknade vid 10 tiden och då gjorde jag min önskelista sen gjorde jag mig klar för träningen. Efter träningen for jag hem och gjorde mig klar sen for vi till mormor och morfar och där är vi just nu. Vi firar deras 58års bröllopsdag, bloggar mer när jag kommer hem;-)

For till Madeleine

Efter middagen var jag med madde och liv, vi såg film spelade in filmer osv...
Nu ska jag sitta vid datorn ett tag sen blire att lägga sig och sova så man är pigg till träningen imorgon.
från Madeleines blogg

justsprungit

har jst kommit hem efter en jogging tur, fick senadrag under foten men annars gick det ganska lätt.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen vet jag inte vad som händer!
ni får en liten svettig bild på mig

_-)

igår blev det att vara hemma hela kvällen, var så sjukt trött så jag la mig vid elva och vaknade för ungefär en halvtimma sen..
Idag blire att fara ut och springa sen kanske vara med någon trevlig.
gillar att kolla igenom mobilbilderna och hitta såna här fina bilder;)

LLOOVV

slutade 10 i 1 idag, och det var komsomduintebrukar dag, det var jätte roligt att se alla som hade klätt ut sig, fast jag har bara bild på joannahs utklädelse typ;/
Har inga planer för ikväll, kanske hittar på något med nån eller så är jag hemma.
mobilkvalla


plugga

Sitter just nu och ser hockey, och pluggar på svenskan. Kan typ inget av svenskan.... Nu börjar hockeyn om!

heeeeeeeeeelllu

Skulle egentligen fara på möte med laget men såg i sista sekund att det var flyttat till imorgon.
Nu ska jag plugga till svenskaprovet på fredag , sen vid halv 9 blire att se på fotboll:)
råkade krascha min fina... vad heter det

franskaproooov

Sitter här och tränar till franska provet, ska snart ta en pause och se på hockey.
Önsksa mig lycka till!

Omdömmen

Sen jag kom hem från skolan har jag bara suttit vid datorn typ. Just nu tränar jag lite på glosboken. Fick mina omdömmen idag och jag hade godkännt i allt!! JIHOOO
Ska träna lite mer nu sen blire nog att se på TV:)
:D:D:D:D

INTE BRA ALICE!

Skit försov mig till halv tio, det här är inte bra, nästa buss går kvart över, så jag kommer bli ännu mer försenad....

helgen är redan slut:(

Asså varför går helgerna så fort......

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med maddepaddepenis.
Ikväll har jag bara spelat sims och pluggat franska.
Sja ska nog lägga mig snart!!

Träning

kom för ett tag sen hem från träning, min kondis är ju inte den bästa så det var ganska jobbigt;)
Nu ska jag spal lite sims SEya!!!

färga håret

FÖRE:
EFTER:

stan

Sitter just nu och väntar på bussen, ska fara på stan med söka. Fast det blir nog inte att köpa något för jag har knappt nå pengar.

hej

Är hemma från middagen nu det var jätteroligt. Vi åt, skratta, prata och sjöng. Ska spela lite sims nu!!!

Middag

Om cirkus 20 minuter rullar jag och min familj mot sunnanå för att äta "födelsdagsmiddag" Min farmor har fyllt 70!!:):)
Slutade 12 idag på skolan, satt och väntade på bussen i 10 minuter,höll på att frysa ihjäl, sen satt jag mig vid datorn och spelade.... sims!!! Ska göra mig klar nu!!

Hockey

Direkt efter skolan idag for jag på komfa träff, det var ganska roligt vi körde lekar och målade m.m. När jag kom hem åt jag hemmagjord pizza!!!:)):):):)
Snart börjar andra perioden i hockeyn så ska gå och se nu!!


plugggggg

På skolan var vi på brinken och fick typ information om hur det funkar osv. I kväll har jag bara pluggat typ, har SO prov (igen). Ska läsa nu sen blire att sova.
Pussochkram!!


Fotografering: Liv del 2/2


Bilder på Ronja och Liv och Ronja


men tjenare

Har spelat sims sen jag kom hem från skolan, nu ska jag plugga på franskan sen ska jag göra matten.
Har konsert imorgon med gitarren och jag kan inte låten hehehe....

Fotografering: Liv del 1/2

zx

Första fotbollsträningen

Kom just hem från första fotbollsträningen efter uppehållet, det var jätte roligt att spela och träffa alla igen:)
Nu ska jag spela sims sen blire att fara på konfagrejs.

hemma

Är hemma från Ronja, vi satt vid datorn och åt ostisar, spela sims m.m...
Fick låna sims av henne så gissa vad jag ska göra imorgon??????????
Kinesglad

s

For till liv vid 3 tiden, jag fotade henne, det blev några ganska bra bilder. Sen kom Ronja och då fotade jag henne och liv lite, det blev också bra bilder. Sen for jag hem och åt, nu ska jag till Ronja!!(ni får bilder imorgon eller när jag komme rhem från Ronja)
Kram!!

flygplan

Vaknade halv 12 så har inte hunnit göra så mycket idag, typ duschat och ätit frukost.
Har inga planer för idag, får se vad som händer, ska kanske ut och fota lite nu när det är så fint väder.

hemma

Nu har jag just kommit hem från Ronja, det har varit jätte kul. Vi hade köpt jätte mycket chirre men vi åt så mycket tacos att ingen orkade äta chirre hahah...
Jag ska sitta på datorn ett tag till, sen blire att dejta kudden!

Nu funkar internet igen

Har just sett klart hockeyn och Skellefte vann!!!!:D:D
Nu ska jag duscha och träna lite på engelskan inför imorgon.
godnatt!!!

hoho internet

Har inte kunnat blogga för varat Internet funkar inte:( Så just nu bloggar jag på min mobil. Hoppas det funkar snart!ska se hockey nu ses!

plugging hos liv

Har jst kommit hem från att ha pluggat med liv och Joannah ett tag. Eller vi pluggade lite och tog kort och stickade m.m.....
Hade fotboll första lektionen, det var svin kallt om fingrarna, men det SNÖADE YEY!!!!!!!
Eller det såg ut som snö, det var kanske snöblandat regn, men ändå snö!!
Nu ska jag gå upp och få lite mat i magen sen blire att plugga SO och Engelska!!
SEya!!!
byebye ljuva sommartid!!

HEMMA

kom för ett tag sen hem från klippan, det var bingokväll och jag vann gifflar.
Just nu sitter jag och ser Svenska Hollywood fruar, det är så himla bra!!!!!!!!!
A men nu börjar det om SES!!!!!!

romeo

Photobucket
(oj den blev ganska tor)
Nu far jag till klipan;)

no

Sitter just nu och har no, jag och ronja sitter och skrattar åt bilder i boken. Fattar ingenting så jag orkar inte göra någonting just nu. Nu ska jag spela lite spel.

10 sanningar

  • Jag skulle vilja byta mobil till en knappmobil.
  • Mitt favorit pogram är Svenska Hollywood fruar
  • Den här sommarn har varit en av de bästa, vågar nästan säga DEN bästa!
  • Jag tar gitarrlektioner
  • Jag tycker mitt rum är litet, men det är ändå mysigt
  • jag har godis löfte tills jag går ut 9:an
  • jag är inte bra på att träna (t.ex. att fara ut och springa osv....
  • jag ångrar mig jättefort om jag har sagt något dumt till någon
  • jag har spotify free(altså när man inte behöver betala)
  • Jag sug på att spela piano(på musiken är det jag som spelar fel hela tiden, så vi behöver börja om)
TADA

Min intressanta dag

Idag har inte gjort så mycket bara varit hemma på datorn och pluggat typ.
Gjorde några frågor på Son nyss, har prov på torsdag så måste nog plugga på det ganska mycket....
Nu ska jag läsa:

hhhhhhhhhhhhhhhheeeeejjjjjjjjjj

idag har jag varit med mammaoch isac på stan ettt tag sen for jag hem och var på datorn ett tag.
Om ett tag kommer Johanna och Molly, vet inte vad vi ska göra, får väl se-;)

Hockey

sitter just nu och ser hockey med mamma och pappa, ska snart gå upp igen och se nästa period
HEJA AIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

trött och kall

Kom för ungefär en halvtimma sen hem från skolan, vi hade fotboll sista lektionen. Vi hade fotbollsklass sista lektionen, vi har temat "målvaktsteknink" så att alla ska bli "smidigare", och det är jätteroligt när det regnar.....
Just nu lyssnar jag på musik, ska snart se ett avsnitt från modern family, min nya drogserie.

mat sen orgentering

Ska om cirkus en haltimma fara till Sanna sen blire att fara till Vitberget där vi har nattorgentering
Fyra andledningar till varför vi INTE ska ha det:
-Man blir kall och förmodligen förskyld.
-Man kliver i lera och vattenpölar ochblir dygnsur om fötterna/skorna.
-Det är mörkt ute ocha man har bara sina ficklampor som bara lyser upp 1 meter framför en.
-Om man går vilse är det KÖRT!!!!!!
Två bra saker med det:
-Man får grilla marchmallows och korv(tjockis.........)
-Man får ledigt en halvdag från skolan<3<3<3<3
Skriver mer imorgon!!!(om jag har kommit hem)

skuggning

Sen jag kom hem från skolan har jag bara pluggat och sett på hockey i stort sätt.
Ska fortsätta se snart, men det var en som undrade hur jag gjorde "skuggningen" runt bloggen,
jag föjde bara istruktionerna här, men jag satt den inte runt headern runt wrappern.
Hoppas ni förstår!
SEya!!!

HOCKEY

Sen jag kom hem från skolan har jag bara pluggat och sett på hockey i stort sätt.
Ska fortsätta se snart, men det var en som undrade hur jag gjorde "skuggningen" runt bloggen,
jag föjde bara istruktionerna här, men jag satt den inte runt headern runt wrappern.
Hoppas ni förstår!
SEya!!!

PLUGGING

Skolan idag var helt okej, gick ganska snabbt desutom.
Ska plugga lite franska och NO nu:)
SEya later!!

BYTTE IGEN

bytte design igen för jag tyckte min förra var ful.
aja nu ska jag ta tag i franska och NO:n
vad tycker ni om den nya designen??

less

är inge bra på designer, men den här får duga ett tag..
'
tryck f5 om du inte ser den
Ska lägga mig nu GODNATT

for till falkträsket

Efter jag hade städat for jag och mamma till falkträsket, pappa skulle ställa undan sin motorcykel.
Så vi satt där och fikade och jag fotade.
några bilder:
Alla bilder är tagna med nitt nya objektiv

stäääääda...........

ska sätta igång den vanliga "lördagsstädningen", kommer nog ta en timme eller två.
Skriver mer då !!!!!!!!!
seeya later foks!!!!!!!!

RSS 2.0