mmmmmm

Efter maten for jag och handlade med mamma, sen kom jag på att vi hade träning så jag missade den. Just nu ser jag morden i midsummer, ska snart göra mig klar för att dejten med kudden.

just chillin

Hade bad på skolan idag, fick vatten i näsan massor med gånger, och jag fick extra ont i ryggen(låter som en gammal tant hahaha) Ska snart äta sen blire att chilla framför TV:n, med en film eller nå.

snö

Har just sett några avsnitt av Greys anatomy, måste verkligen träna på franskan nu, til ungefär klockan 8 då ska jag se TV.
VILL HA SÅ HÄR MYCKET SNÖ!!!

skola

Sitter och chillar med terese på lunch rasten, har snart svenska.

Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena

Skolan gick väldigt snabbt, hade världens längsta lunch GILLASGILLASGILLAS. Hade prov och det gick bajskorven, har möjligtvis godkänt med lite tur.
Ikväll blire att fara på träning i bollhallen, har inga läxor ikväll, så det blir att chilla framför TV:n!!!
Ciao!!!

pluggar mobilblogg

Sitter just nu och pluggar so medan jag ser på tv. Nu luktar det mat!!!!

dumma Internet

Internet funkar inte som det ska, bloggar när det funkar igen. Just nu bloggar jag på mobilen.

Ont i huvudet

Skolan var sjukt seg och inte nå roligt, hade ont i huvudet nästan hela dagen.
Sitter just nu och tänker på SO läxan som ligger och väntar på mig väskan, har verkligen ingen lust att ta upp den och läsa alla sidor och svara på frågor.

It's your choices, I just stand here, but I never gonna let you fall

Cyklade hem från skolan idag, gissa om jag frös? SVAR:JA
Kvällen har spenderas framför datorn med franska glosor och greys anatomy.
Ska springa upp nu och se top model.

Greys anatomy

Ser just nu på greys anatomy, kan inte sluta titta de är så bra!!!!
Har inga läxor eller någonting ikväll, så jag ska bara ta det lugnt och se på serier och se på water wörld;)

PAUS

Har pluggat i ca två timmar nu, ska ta en paus och se på Time out sen blire att se Greys anatomy eller plugga lite mer. Blir nog greys anatomy för jag är lat.
randombild

SERIE?

Nu har jag läst No:n och nu ska jag belöna mig själv genom att se greys anatomy.
Har ni något tips på bra serier??

ont i halsen

Sitter just nu med smutsigt hår och halsont och kollar på skidor.
Har egentligen träning nu men jag har så ont i halsen så jag for inte.
Ska snart börja öva på NO:n
VILL HA JUL

detta är rubriken

när ajg kom hem från kvartetsgården var jag tvungen att städa så jag for inte ut och fota.
Efter en timmas träning satt jag mig i soffan och kolade på skidor, jag somnade i soffan några gånger.
Har inga planer för ikväll blir kanske att vara med någon eller slappa. Hade egentligen tänkt plugga men det känns så himla jobbigt att plugga på en lördag.
foto Isabell

Tjenixen

Inatt sov jag med en massa brudz i kvartetsgården, dat var jätte roligt, fast lite trångt.
ska snart fara på en liten fotorunda med några brudz;)
Photobucket

GLAD TJEJ

Har inte kunnat blogga på hela dagen för direkt efter skolan var det konfa till ca 20.00, vi hade bara fikat lite vid 4 så jag var vrålhungrig när jag kom hem...
OCH VET NI VAD SOM KOM MED POSTEN????
FJÄRRUTLÖSARE

FAT BOOTH<3<3<3<3<3<3<33<33<333<3

AIK förlora men det var ändå trevligt att vara där med Ronja och sitta och skratta åt fat booth♥

Nu ska jag ta en snabb dusch sen ska jag hoppa i sängen, och träna lite på franskan om jag inte blir för trött.



hockey snart

Kom hem från skolan för  cirkus en timme sen, har bara suttit vid datorn och läst bloggr typ.
Ska snart fara på hockey med Ronja, ska göra mat nu !!

LILLA JAG

HAHAHAHAHA jag ser jätte läskig ut!!
Jag tror inte datumet är rätt, jag tror det var 2009.(hoppas)

PLUGGA

Kom hem från skolan vid 5 i fyra, så det är ganska nyligen. ikväll blire att plugga på engelskan som igår, fast jag måste hinna göra SO också. Och jag måste se topmodel också...(eller ja, jag vill)
Måste nog börja plugga nu för att hinna!!!!!

BESTÄLLT!!!!!

Fjärrkontroll/ -utlösare Canon RC-6 trådlös fjärrutlösare till bl a EOS 550D, 60D m.fl.

JÄRNVÄG

kom hem från skolan vid kvart över tre och sen dess har jag bara fikat och degat vid datorn. Ikväll blire att ha näsan i engelska boken och försöka få in engelska grammatiken.
Skriver mer sen kanske!!!

Farsdag

Vaknde runt 10 tiden då gick jag upp och åt frukost. 3 timmar senare hade jag träning i bollhallen, träningen gick bra men min kondis är inte så bra. Efter träningen for jag till morfar och duschade där. När jag kom hem från morfar har jag bara varit hemma och sett hockey och pluggat.


SMICKRANDE BILD.....
GRATTIS PAPPA PÅ FARSDAG!!!♥

Iphone 4S

Untitled-2i
Jag är med och tävlar jag tycker ni också ska det;)
Var med och tävla om nya iPhone 4S hos generösahttp://www.dennism.se!

SCHTAN

Köpte inte så mkt på stan, mest mat typ;););)
Ikväll blire typ att vara med Ronja, vi ska typ se film:))
HAHAHAHAHAHA!!!

GODMORGON!!

Vaknade för ca en halvtimma sen, idag blire att fara på stan med Ronja, sen vet jag inte vad som händer!
DET VAR MOLLY SOM VANN TÄVLINGEN BTW!!!!!!!



Vinterkicken

Vinterkicken var faktiskt riktigt kul, som jag skrev var jag inte så taggad när jag for, men när jag träffade mitt lag och vi fick spela blev jag riktigt taggad. Vi vann ingen match men det spelar inte så storr roll. Ska lägga mig nu, är grymt trött, och imorgon blire schtaan med Ronja.

SKOL

Slutade skolan 20 i 2 så det var en ganska kort dag, ska på vinterkicken sen, är inte taggad.
Ska fika lite nu.

SKOL

Slutade skolan 20 i 2 så det var en ganska kort dag, ska på vinterkicken sen, är inte taggad.
Ska fika lite nu.

hockey+engelska+franska

Sitter just Nu och ser på hockey medan jag gör engelskan och franskan. Kom hem från konfan för en halvtimma sen. Det var faktiskt roligt. Nu ska jag städa sen fortsätta läxa.

träningsmatch

Efter skolan for jag hem och duschade sen tog jag bussen mot bollhallen, mitt lag hade träningsmatch mor 98:orna.
Men jag var inte med för jag har så ont i ryggen, känner mig som en gamling när jag gungar fram.
Ska snart gå upp och se om det är något på TV.
HAHAHAHA<3<3<3

matts

På bild:Joannah Foto:Jag

När jag kom hem från skolan sov jag i en och en halvtimme, pappa väckte mig vid 6 och sa att det var mat.
Och nu tränar jag på matten för vi har matteprov imorgon..
ikväll blir det att se Top Model klockan 8.

TÄVLING- SLUT

Försök komma på vilka kändisarsom jag och Ronja har ritat! pris: länkar + hemligt pris, något ni absolut vill ha:D
den första som med rätt svar vinner, och vi kontaktar er med ett mail. Vi vill ha namnen på karaktärerna eller deras riktiga namn (för och efternamn)
tävlingen avgörs så fort vi har det rätta svaret!
lycka till, det kan behövas;)
<-- lite större
Ni kan lämna kommenrarer på min blogg också;)


TÄVLINGEN ÄR ÖVER!!!

Bingokväll

Kom hem från skolan för ca en timme sen, har bara suttit vid datorn och fikat typ.
Senare ikväll blire att fara på klippan, det är bingokväll KULKUL!!!
Ska sticka lite på min vante innnan jag far;)
Bild från Ylläs;)

vattendroppar

Sov över hos ronja inatt, kulkul, på morgonen for vi till en gudstjänst, sen for jag hem och gjorde matte.
Nu lyssnar jag på musik, här är bilderna på vattendropparna jag tog i går:

stickar

sitter här som en gammal gumma och stickar, ska om ett tag se hockeyn, sen blire att vara med Ronja och sova över hos henne.
DEt var jättekul på avslutningen igår, har ju världens bästa lag!
här är föresten en bild på mina skor som jag aldrig har visat hehehe!

drippdropp

Ska snart vara med Joannah och liv, vet inte vad vi ska gör men det blir säkert nå roligt.
Efter det blire att fara på avslutning med laget(tatung och bowling).
Tänkte göra ett nytt försök med vatten dropparna idag, kollade på youtube och fick lite tips om hur man kan göra.

Sims eller hp

Efter lunch satt jag mig och såg hp, och stickade men det blev helt fucked up så jag drog ut allt.... så imorgon ska jag börja om med min vante.
Nu ska jag spela sims eller se en till hp film, har inte bästämt än.

FÖLJ MIG PÅ BLOGLOVIN


GODMORGON!!!!

Ronja och liv for hem för ett tag sen, jag har bara städat på vinden och lagt bort madrasserna.
Jag somnade vid 4 tiden i vår soffa, vaknade vid 10 tiden. Har inga planer för idag, eller jag ska duscha.
Nu ser jag på morgonsoffan, ska äta lunch snart.

ronja och liv

Idag har jag fotat vatten droppar, det blev inte riktigt som jag hade tänkt men ni kan ändå få en bild senare;)
Just nu skypar jag med Ronja och liv, vi ska lana sims inatt på min vind, får se hur länge vi håller oss vakna;)

chaatts

Just nu sitter jag och chattar med madde, tänkte egentligen sova lite tidigare så jag kunde vara pigg när telefon försäljan ring<3<3<3. Hahaha näe men jag tänkte faktiskt fara ut och träna vid 9 halv 10 på morgonen, men jag kommer nog inte orka stiga upp då, så det får bli antingen på  förmiddagen eller kvällen(eller inte alls hahah)

IN TIME

Filmen var jättebra, vi såg in time, den handlar om människor som har en sorts "klocka" på armen, klockan visar hur länge man har kvar och leva, och sen betalar man med sin tid osvosvosv, det var iallafall sevärd!!!
Sitter just nu och skypar med ronja och madde, vi pratar om allt möjligt.
längtar tillbaka till GOTHIA!!!!!

ringrimngrinmgoirmgoirgk

Vaknade klockan 10 av någon jävla  telefonförsäljare, de har ringt 3 dagar i sträck nu, exakt samma tid ååååhh!!!!!!!!:@
Ska snart gå ut och gå och njuta av det fina vädret. Sen blire att duscha, och sen bio med brudarna;)
Herrå!!
visst var vi söta??!!:D

VAAH

Sitter just nu och pratar med madde på skype, vi diskuterar kamerautrustning, roligtroligt.
ska kanske se hp, om jag orkar.
Ska väl lägga mig snart så jag säger godnatt!!!

RSS 2.0