hejhej!!!

hejhej
idag vaknade jag av att mamma kom hem efter att ha åkt skidor, då tvingade hon mig upp och sen tvingade hon mig att fara ut och åka skidor. Efter frukosten for jag isac och mamma till farmor och farfar. Sen for vi upp till solbacken där jag köpte en kameraväska. Senfor jag till madeleine däe liv också var, vi for in till stan för madde skulle köpa en bräda. Nu är jag hemma och jag vet inte om jag ska vara hemma eller vara med ronja liv och madde ikväll.


Ronja och liv:D

har jut varit med Liv och Ronja tog lite kort ENJOY!!

    
   
Vilken tyckte ni var finast?

Facebook nästa??

Ronja tyckte det här skulle vara min nästa profilbild på facebook... är inte sååå säker på det

Vad tycker ni??

hejhopp!!!

hej allesamans
Mina planer inför kvällen...
-plugga franska
-se TV
-kanske fota lite..
ha en bra kväll!!
<-- bild jag tog i morse


f

mitt paket!!!

NY tröja


magic number seven

hejhejochåterhej

Idag på skolan hade vi slöljd och jag målade så såklart är mina fingrar jätte "färgiga"
Annars var dagen OKej
Ska göra lite läxa nu ses!!



life in peace

Undra vem som kom på att tangentbordet ser ut som det gör....

HEJHEJ ALLA LUNCHÄTARe!!

Har för det mesta suttit vid datorn hela morgonen snart(vidhalv2) ska jag göra mig klar för man morfar har 80 årsfest!!
GRATTIS MORFAR!!

I mina lurar hörs just nu...

tjenixen

sålde plastpåsar med Liv idag, lyckades sälja 12 st!!!!:D:D

Sen kom liv hit och då satt vi på datorn och kollade på bloggar m.m Sen vid 5 for liv hem.
 
 

Ikv kommer Ronja och Liv hit vi ska se mello

g


Idag på skolan hade vi trivseldag, så vi började halv 9 och slutade 20 i elva SKÖNT!!!
ikväll blire nog att parkera sig framför tvn med ostbågar i knäet...
ÄR det bara jag eller är det någon mer som tar små bitar från ostbågarna och sen 10 minuter senare har man en hel ''smulhög'' på tröjan(väldigttypiskt mig)
HAenBRAfredagsKVÄLL

enbildjagtognågongång...

Skolan nästa!

hej allihopa!!!

Ska snart springa iväg till bussen.... ojoj måsta skynda mig SES!!!

mobilen borta... åhh här är den ju...

idag på bussen mot skolan fick jag helt panik för jag inte hittade min mobil och jag var HELT säker på att jag hade tagit med den... så jag letade bland alla mina fickor, men jag hittade den inte.... så såklart oroade jag mig heelllaaa dagen om vars den skulle kunna vara. Och då när jag kom hem la jag mig på sängen och  där var min mobil....

Ska plugga nu hare!!!
arkivbild...

viii

Lite bilder från i lördags och söndags
Ignorera bilden i andra raden på moi...

hej vill ni köpa plastpåsar???


HEJ hopp allihopa!!

Idag har jag och Liv sålt plast påsar men det gick inget vidare(någon som vill köpa)
Sen for vi till Liv och sen kom också Ronja. Sen for jag hem och åt och sen såg jag Melodifestivalen, låtarna var si sådär....
Ha en bra kväll SEya!!!

(bilden är redigerad)

som jag i din famn hmmmmm

Ska nog vara hemma ikväll, klippan är öppen men jag är så himla trött.. ska nog lägga mig tidigt ikv...

Slutade 25 minuter tidigare idag,  det var bra för om vi skulle ha lektion skulle jag typ somna...
Näe men ska gå upp och se på TV nu
HARE

nå arkiv bild...


Pluggapluggaplugga och åter plugga....

hej allihopaa!!

Idag på skolan gick det väldigt segt, var trött i kroppen och hade även förskyldning så det var inte så super..
Ska pluggapluggaplugga nu har matte prov imorgon och So läxförhör...
SEya!!
<-- snygga...

drömmans stad det är du

har just kommit hem från Stigs där vi åt lunch.
Ikväll ska jag på klippan och stå i kiosken....

Lite road här på lördagskvällen...




Idag har jag för det mesta drygat hemma hela dagen, har mest suttit vid datorn och varit rädd för att ett mördare ska vara i tvättstugan och mörda mig...

Ska om exakt 1 timme och 37minuter se melodifestivalen
HARE!!!!!!

mmm

inatt sovde jag, Liv Ronja, Sanna , Agnes och Joannah över i kvartetsgården, det var jätte Roligt!!!
Vi såg film åt onyttigheter busade dansade och hade skoj....

tagen från riwikiwi

hejhejhejehej

hej allihopa!!!

Ska snart fara till mina kusiner, men tänkte skriva ett snabbt inlägg!!
På skolan idag hade vi ett läxförhör det gick inte så illa som jag hade trott faktiskt....
just nu lyssnar på musik och dansar...
SESESESESESESESES

<-- snyggingar
<3<3

hold my hand

hejhej alla läsare!! Just nu sitter jag och gör våran engelska läxa, spelar lite spel m.m

RSS 2.0