BAd

hellu!!!
Idag vid 1 tiden for jag ronja madde Liv joannah och Agnes och badade vid tuvan det var ganska kallt men efter ungefär 20 minuter doppade jag mig.
Issa och pontus har just farit hem så nu blire att vara på datorn ett tag sen lägga mig och läsa typ:)
Bild från Ronja och Livs blogg
Bild från stadsfesten då jag och joannah var modiga nog att åka larven

:P

Idag har jag varit på stadsfesten med Joannah Ronja Lic och madde. Jag åkte virvelvinden  break dance och "jätte gungan". Just nu sitter jag i soffan och ser åpå morden i midsummer och mår illa:/
Reklamen är slut nu SES!!!
DEtta är den jag kallar Jättegungan

STADSFESTEN

Hellu!!
Har varit på stan idag med Ronja jag köpte en tröja på lindex, visar bild i något annat inlägg:)
Det blir att fara på stadsfesten imorgon med några
Aja ska lägga  mig nu ska upp vid halv 11 imorgon för bussen går halv 12
bild från förra året

BILDER PÅ JOANNAH

här kommer bilder från fotograferingen med joannah

MATCH

Hade match idag mot fromheden ovch tror det eller ej men jag gjorde mål YEEEEY!!!!!
fast vi förlorade med 3-4 men det var ändå en ganska jämn match:)
Aja ska lägga mig och läsa ska på stan imorgon vid halv 2 med agnes och liv:)

Båtfors

hejhej!!

har inte kunnat uppdaterat på 2 dagar typ för jag har varit i båtfors.
Idag har jag inte gjort så mycket bara njutit av det underbara vädret typ...
Ska lägga mig nu typ GODNATT!!!
bild från förra året!
BTW: MIN BLOGG FYLLER 1 ÅR IDAG:D

GODMORGON!!!

Jag har sovit cirka 3 timmar inatt, vaknade klockan 4 av att mitt ben gjorde jätte ont, så gick upp och tog en treo, det tog cirka en timme innan smärtan släppte, men då var jag så pigg så jag började spela snake på min mobil.
Nu ska jag äta lite frukost, sen senare idag ska jag vara med joannah och liv:D

VI VANN

VI VANN MATCHEN MED 3-2 YEY!!!!!!:D
Just nu ser jag på fotboll, jamaica mot argentina.
Imorgon ska jag vara med Liv och Joannah vi ska bl.a fixa joannah  design:D

18

Nu far jag iväg på match, det ser ut att blåsa ganska mycket så får se hur det går...
BTW: det är bara kvar typ 23 dagar till gothia, och 1 månad tills jag fyller år:D:D

Blogglovin

Följ min blogg med Bloglovin

BAKA??!!

Jag tror jag ska baka lite nu

21 juni

hejhej!
Har inte gjort så mycket på morgon bara typ sett på TV.
Ska sneart gå upp och göra lunch, ska nog göra plättar eller nå sånt.
SES

The social network

Hwllu har jusy sett klart "the social network" den handlar om facebooks grundare, lite konstig film tyckte jag.
aja ska lägga mig nu om jag kan, är ganska pigg faktiskt, brukar inte vara det....
AJA GODNATT!!!

MATCH!!!!

hellu!!!

Kom för ett liti tag sen hem från våran match, vi förlorade med 6-1 eller nå sånt.
Jaja hinner inte skriva nå mer mitt databatteri håller på att dö!!

Water for elephants

HELLU!!!
Vi förlorade matchen idag, men vi spelade ändå ganska bra tyckte jag.
Och jag lyckades stucka mitt finger igen.... fast inte samma som tur är.
Har just sett Water for elephants, en sevärd film verkligen. Och om nån har sett den. Är det samma tjej som i legally blond??
AJa ska lägga mig nu SEya!!!
Åh justja jag lovade er bilder från folkparken, men datasladden till kameran har sprungit iväg så ni får bilderna när jag har hittat sladden:D

1!Jag prisar dig dubbelhake mästare

Hejhej!!
Skulle egentligen sluta stå i kiosken vid 12 men eftersom det inte var så många döär slutade vi 10 istället.
Nu ska jag lägga mig och se film ska spela match med f17 imorgon.
Ni får bilder från folkparken imorgon,

PEOPLE PARK

hejhej!!
Om cirka 30 minuter ska jag och liv börja cykla till folkparken tar med men kameran så ni får lite bilder sen:D

HOME AGAIN

För ungefär 1 timme sen kom jag hem från agnes, vi har sett på film ätit popcorn pratat med mera. Det var jätte skoj!!:D
Ikv blire att cykla till folketspark, ska stå i kiosken från 18-00.
Ska gör lite lunch nu SEya

HELLU

Hejhej idag har jag inte gjort så mkt har suttit vid datorn typ ikväll ska jag och några mer sova i Agnes sommarstuga:D
SEya

BESTÄLLT!!!

Nu har jag beställt denna mobil:
Kommer om 1-3 dagar, LÄNGTAR, för just nu har jag denna mobil:

Mina kläder

Mina kläder som jag hade på skolavslutningen:

SKOLAVSLUTNING

SOMMARLOV<3

TJÄÄÄNA

hello!!
Hade brännbolls tunering på skolan idag, vi mötte dom andra 7:orna och gissa vad?? Vi vann hela skiten!!!
Efter  skolan var jag med madde vi såg på TV och gjorde en bomerang, vi var inte så bra på att kasta men men...
Näe nu ska jag gå och duscha SEya!!!!
ni får en suddig action bild från mig, som togs för EXAKT ett år sen!!!

Match

har just kommit hem från en match med f17, jag stog i mål hela matchen och det gick ganska hyfsat.
Fast vi förlorade med 6-0.
Nu ska jag bara ta det lugnt tror jag, om jag inte är med någon.
SES!!!

bada

nu far jag och badar!!

SKOOR

Idag for jag till skohuset och köpte 2 st skor :

HELLO

Har just kommit hem från frisören, visar en bild senare på hur det ser ut, hon klippte av ca 4-5 cm för mitt hår var gaaanska slitet.
Känner dooften av mat nu SES!!

Folkparken

om cirka 10 min far jag till ronja sen fortsätter vi vidare mot folkparken!!
Det är nå fritidsgårds grej där, vi ska stå i kiosken.
jag KANSKE visar vad jag köpte igår på stan men OM jag visar gör jag det antigen imorgon eller i övermorgon SES!!!
Snart ett år sen

hej

tjenare tjenare!
igår var jag på stan och lite grejor, sen for jag och mamma till morfar och typ fikade.
Oj måste sluta nu bussen går snart SES!!!

fotboll

hejhej!!
'
idag har jag spelat fotboll hela dagen för det var nå fotbolls grejs med skolan.
vårat lag kom på en tredje plats, av fyra lag hehe.
I näst sista matchen blev jag tacklad och trampade snett så min fotknöl började göra jätte ont:/

JORDGUBBAR

har just ätit jordgubbar
Ikv ska jag på bio och se pirates of the carabien (stavning)

VARMT


hejhej!!
Idag har vi varit hos morfar och mormor typ hela dagen, till middag åt vi lax mums:D
Just nu lyssnar jag på musik,har nyss ätit efterrätt.

TRÖTT

nu ska jag lägga mig och se en film eller någonting sånt SES!!

TRäningsläger

hejhej!!!
Kom för ett tag sen hem från träninglägret det var jätte roligt men jättevarmt båda dagarna... och just när vi skulle cykla hem kom världens orkan, men vi klarade det hela vägen hem:D
Har inga bilder så ni får en bild från förra året...

TRÄNINGSLÄGER

hejhej!!
Idag börjar ett träningsläger med vårat lag YEAH!!!
Ska packa det sista nu SES!!!

Match

hejhej har just kommit hem från match, vi förlorade med 3-2, och jag stukade fingret:/
Ska se film nu SES!!:D
arkivbild

RSS 2.0