Klippoovishooop

Ska fara till Klippan snart ska stå i kiosken , men det är filmkväll så jag behöver nog inte stå hela kvällen .... Hoppas alla har en bra kväll SeYa

Filmkväll

Har just kommit hem från Irma där vi hade filmkväll med brudarna, det var jag Ronja Joannah Liv Madeleine Cassandra och Irma, sen efter ett tag kom även Johanna och Alexander, TrevligtTrevligt....





benochjerry

Igår på klippan var det musiktävlingar, varoch vart i bergsbyn tävling och mycketmycket mer!!
Jag och Ronja vann en benochjerry på musiktävlingen JIPPIE!!!!!


Har just....

... installerat ett pogram så nu kan jag vara inne på MSN igen JIPPIE!!!!


näe,men nu ska jag se på TV ses!!!!


Är på klippan........

Hejsanhoppsanfall... osvosvosv

Sitter just nu på klippans dator, ska egentligen stå i kiosken men alla ser på Solsidan, så ingen handlar.
Hälsningar från Alice och Liv
random bild på datorn...


HEJ

jag just kommit hem från Irma, ska snart börja vandra mot klippan...
 Sovde över hos Madde inatt, ni kanske får några bilder nån gång..


Har just kommit hem..

har just kommit hem från bion, vi såg "love and other drogs" Rekomenderas!!!

Gjorde om designen snabbt

VAD TYCKS?? :)

KLIPPAN NÄSTA!!

ja som ni ser ska jag på klippan snart ska ploocka upp ronja sen far vi till KLIPPOVISHO""
HARE!!


hehe du är rolig du!

har just kommit hem från Elin, vi planerade och hade allmänt trevligt

Sitter just nu med datorn i knäet medans jag ser på handboll..(det står 10-11 till argentina mot sverige om någon ville veta)


but togheter we can be allright

hej allihopa!!!

Om ett tag ska jag fara till Elin,nästan alla i laget ska dit¨...

Ska träna lite grann på engelskan innan jag far ´
SEYA!!!



I NEED A CAMERA


Jag vet att min blogg inte innehåller så jätte mkt nya bilder menmne...

Ja men iallafall, skoladagen var OK.
Ikväll blire klippan hoppas någraroliga dudes är där;)
Nu ska jag forsätta med vad jag gjorde DVS nörda CityVille på FB!!!


hjesanhoppsan fallerallelaaaaa

hejsansvejsan allihopa!!
Idag har jag inte gjort så mkt, varit hos morfar och sett på TV typ..
Ska snart på klipppan, ska stå i kiosken.... 
Ska hoppa in i duschen nu ses!!!:D
några veckor sedan;D

vadå dubbelhaka??

BONJOUR TOUT LE MONDE!!!!!!
Just nu är jag med maddefacker!!! VI ser på snygga videos RIKTIGT snygga!!!
HARE bäst flodhäst!!!



HEJHEJ

tränar just nu på fransken medans jag spelar piano och lyssnar på musik;D
Det blev ingelångt inlägg menmne....

<--- arkiv bild

Dag 17: Mitt favorit minne

åhh jag har ganska många favorit minnen bl.a
När vi hämtade våran katt
När vi for till thailand
osvosvosvosv


bruno mars

Idag ska jag egentligen visa er mitt rum men min kamrea funkar inte..

Har inte så mkt att berätta om min intressanta dag, så ni får min nya favvolåt;D

Klippan ikv;D

Hejallihopa!!
--Imorse körde bussen förbi oss så vi fick ta den andra bussen som kom runt 9.05 när vi börjar alså...
Ikväll ska jag på klippan första gången 2011 JIPPIE!!!
Nä ska gå nu HARE!!!
jag har tyvärr inga nya bilder...

Dag 14: det här hade jag på mig idag

kofta tröja och jeans

Dag 13: Den här veckan

den här sista veckan av jullover har jag hunnit med att:
Sova över hos kompisar
vara med kompisar
Sett världens äckligaste film
Sett på TV¨
varit på datorn
Åkt skidor
sprungit
och tagit underbara kort med webcamen...

Idag fyller penny år;D


Åker hem

Hej Har just kommit hem från burströms, vi har ätit, sett hockeyn och sett film:] Ha en bra dag!:-D

DAg 12: Mina kompisar



och några mer jag tyvärr inte har på bild men jag tror att ni vet vem ni är;)
+ några på kanal!
jag tror jag har fått med ungefär alla nu;)

WEBCAM!!!!!!!

HEl allihopa!!!

I natt sovde jag och Ronja  över hos liv, vi såg lilo och stich(hur det nu stavas) det var skit bra!!:D:D
Ska snart faraa till farmor och farfar, fast jag vet inte om vaí ska till morfar före eller inte...
Maín kamera är död så ni får webcambilder is!!!:D
hehe-.-


Dag 10: mina husdjur




Ja jag har en Sibirisk katt,  han heter Romeo och är född på alla hjärtansdag. Han ärnormal stor fast han ser lite fet ut med hans päls.
Han gillar att sova, äta och jaga rinnande vatten...

5 Januari- ska vara med B*******

hej allihopa!!
Snart ska jag vara med Liv,Ronja och MAdde!:D

DAg 9:Platser jag har besökt

Mallorca:  4år och minns typ inget

Mallorca: 
Okej nu var jag 6år och minns lite grann därifrån. Jag minns att jag åt en glass som såg ut som en fot,
knackade på fel hotelldörr, att vi fastnade i hissen och att vi var på nån marknad

Thailand:  Var 11 år Ithink, Och jag minns att mamma trodde dom lastade på djur i planet Till Koh Chang, åkte buss till vårat hotell, trafiken är typ galen där hehe. Jag ramlade på ett par stenar och skrapade knäna alla som vi gick förbi kollade på mitt sår. Var i bankok i några dagar och tappade nästan bort oss på ett jätte stort köpcentrum...

Portugal:  Det var förra året vid påsk, det var varmt fast det blåste så det blev ibland ganska kallt. Mamma hade berättat om en blåttare i skogen så vågade aldrig vara i skogen ensam...
Vi tog en promenad i bergen och jag lyckades ramla igen..

Ja, jag tog bara utomlands resorna annars skulle det bli ganska jobbigt..

4 januari- Hej alla läsare

Idag har jag mest suttit här uppe och hållt datorn sällskap...
Jag fick ett il att jag skulle spela zoo tycoon. roligtroligt...
Ska snart gå ner och göra något...
Jag är på min gamla dator så ni får gamla och intressanta bilder ENJOY!!

på helenas och emilias Halloween party!

haha

lule!!!! (vadå actionsface när jag skriver sms??:O

 

 


eeeehheheheheh

   usch


3 december

hej har va rit med Liv, Ronja och Irma. Vi såg på en JÄTTE konstig/äcklig/skum/sjuk film "the human centipede"
-jag rekomderar den till alla som gillar konstiga/äckliga/skuma/sjuka filmer....
En jätte snygg webbcam bild på Irmas blogg föresten!!
HAre

från nyårs
en snygg bild på Ronja!!

2 december

hej all a läsare!!

just nu sitter jag och ser på TV medans jag chattar med Liv:D
Idag har jag varit och sprungit, mina fotleder började göra ont, kanske för att jag är LITE otränad?
haha

1 januari 2011 halvt roat inlägg



lite road bara haha
Pringles!!!<3:D
min jul klapp från issa;D
och en snygg bild på mig!!


DAg 6: mina syskon

hehe jag pallar inte skriva dag 5 så ni får leva utan den

 JA mitt enda syskon är min store bror Isac. HAn gillar att spela fotboll och se på hockeymatcher.
Min storebror är 17 år och går 2:an på kaplanskolan, energilinjen(typ om man ska bli rörmokare eller nå sånt)
Han spelar (eller tränar) i morön, där han är målvakt, precis som jag har han långa aparmar, kanske en fördel i målet?. Hans musik smak är ja... hur ska man beskriva den... bullrig? hahah men när jag "lånar" hans ipod och kolalr genom hans låtar är det mest massa buller, enligt mig då.
Har tyvärr ingen bild på min broder, blir mest sur om man tar kort på han.


GOTTNYTTÅR!!!!

.

RSS 2.0