GODMoRGON!!!!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mellandagsrean
Vad gjorde du kl 08 i morse? SOV
Vad gjorde du för 15 min sedan? Åt frukost...
Det sista du sa högt? ingen aning!
Det senaste någon sa till dig: Vet du vad timeroud är?
Vad har du druckit idag? Ingenting
Vad var det senaste du åt? Fil och flingor
Vad var det senaste du köpte? hudkräm tror jag heheh
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit med lite repor
Vad är det för väder hos dig nu? Ehh lite molningt och kallt, som vanligt.....
Godaste glassmaken? Gammeldagsvanilj!!!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja tyyp
Sover du tungt? Jag vet inte, typ halvtungt hahahah
Drömmer du mardrömmar? Sällan, eller igår drömde jag att mina toppar var så slitna att jag skulle vara tvungen att klippa av hela håret?
Trivs du med ditt jobb? jobbar inte
Favoritklädsel? mjukisbyxor och tjocktröja
Favoritlåt just nu? många, men typ it will never be the same
Vad ser du om du tittar till höger? min dörr
Vad gör dig glad just nu? Hm... bra fråga
Vad ska du göra härnäst? gå bort och kolla på mitt sms som jag nyss fick
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Sådär..
Favoritgodis? Oj.. sånna där blå och rosa grejs
Kläder just nu? Pyjamas dvs en stor tröja
Sommarplaner? Inga alls, just nu
Hur många kuddar sover du med? 1 STOR
Morgon eller nattmänniska? nattmännsika heltklart
Vad är viktigast för dig? Min familj och vänner
Är du kittlig? Ibland, beror på vad jag är på för humör..
Snarkar du? Tror inte det
Stjärntecken? Kräfta
Äckligaste insekten? ALLA!!!!!
Stökigt el välstädat? Mittemellan
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0