WE are all born superstar

GODMORGON!!!!

Vaknade för ungefär 10 min sedan har inte så mycket att skriva så ni får en lista YEAH!!!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Ehh just nu har på mig en T-shirt och ett par shorts som jag sov i
Vad använder du just nu för skor: Ett par vita från HM
Favoritfärg på kläder: Vet inte... 


Senaste person som

Sov i din säng: Jag 
Du pratade med: Pappa
Du gick på bio med: Tror det var Agnes Sanna Ronja Liv och Joannah.. 
Du gick på stan med: Jag minns inte antigen var det Madde eller Ronja och Agnes
Skällde på dig: Pappa för att mitt rum var stökigt hehe 

Senaste
Låt du hörde: 
Just nu lyssnar jag på Yeah x3 
Film du såg: Hmmm den senaste "hela filmen" jag såg var nog smart people
Mat du åt: Räkgryta
Kram: Joannah tror jag...
Känslan: Trött
Ilska: Vet inte 
Resa: Utanför Sverige var Finland på sportlovet;)
Glädje: Igår
Dröm: Jag vet inte minns inte den inatt, men igår drömde jag att jag var en häxa haha
Boken du läste: sex veckor
Personen du träffade: Mamma Pappa och Isac
Personen du pratade i telefon med: Liv eller mamma
Personen du fick sms av: Agnes
Gången du åt en 7-eleven korv: Jag vet inte om jag ens har ätit en sån, men kanske på Arlanda
Gången du var utomhus: Igår
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår när vi åt middag typ
Saken du köpte: En glass igår;)

Om dig

Namn: Alice
Ålder: 13år
Smeknamn: hehe fråga mina vänner dom kan några
Syskon: Min storebror Isac
Sysselsättning: Fotboll, skolan, plugga, kompisar, datorn m.m
Linje/klass: 7c 
Hårfärg: Typ mörkblondt
Ögonfärg: blå grön typ 
Skostorlek: 38-40 mest 39 

Kommentarer
Postat av: Liv

Märkte inte det förrän nu, MOAHAHAHHAAHHAHHAHAHAHAHAAHAHHAAHHHAHAHAH:D:D<3<33<<33<3<<

2011-04-22 @ 10:42:02
URL: http://riwikiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0