gillar min uppdatering

Idag har jag varit på skolan som vanligt hände inget speciellt, efter skolan kom mamma och hämtade mig och vi for och sålde kläder till nån secondhand affär, fick 200kr för lite var mina kläder.
Nu ska jag plugga matte en sista gång sen ska jag lägga mig och sova!!!!!
när jag är lite trött på att plugga.............

SCHTAN

For på stan efter skolan med min kära moder, köpte ett par skor och ett nytt objektiv!!!!!!:)
tada!!!
Har bara testat det lite grann och det är riktigt bra!!!!!!!;)
Ska plugga SO till imorgon nu!

HOCKEY

Sitter just nu och pluggar matte till matteprovet imorgon och ser på hockeyn.
När jag kom hem från skolan for jag ut och gick en timme, har ju uppehåll från fotbollen så måste ju hålla igång lite.
Nu ska jag lägga hela min konsentration på hockeyn
KRAM!!!

matte på skolan och matte hemma.............

Sitter och försöker förstå mig på binära talsystemet...........som jag skrev i förra inlägget fattar jag ingenting.
Ikväll blire att fara till Klippan ett tag, sen fara hem och se Svenska Hollywoodfruar<3<3<3<3
Ska försköka tänja min hjärna så jag får in mer matte............
SEya!!!!
mitt huvud sprängs!!!!!!!!!!!!!!!!!

mobil blogg

sitter här och har tråkig so, hade matte förra lektionen och jag fattar 0, min hjärna är för liten för matte. oj oj nu kommer en lärare!

VI VANN

Kom just hem från matchen och vi vann med 4-3:D!!!!!!
YEY!!!!!!!
Nu ska jag plugga till matte och SO provet nästa vecka:(
Synes(om jag överlever)

match idag

Har match idag mot myckle/medle på guldvallen.
Ska snart ta på mig tjocktröja och tjockbyxer sen ska jag traska iväg till Irma som sk askjutsa oss till guldvallen.
Aja måste skynda mig lite nu SEya!!!!

Tjenare mannen

Blev att fara till Joannah och vara med henne Johanna och Molly.
Vi gjorde lite olika saker, men roligt hade vi.
Aja ska duscha nu sen ska jag sova, har match imorgon bitti.
SEyyyyyyyyyyyya!!!!!!!!!!
Gillar att lägga upp bilder som inte har något att göra med inlägget<3<33<3<3<33<3<3

:D

Idag har jag varit med liv vi var ute och fotade lite, nu vet jag inte vad som händer
jag orkar inte lägga ut bilder så kolla på Livs blogg;)

medhjälparna....

medhjälparna när vi fotade Joannah.

kom just hem

Kom just hem från Ronja, vi har varit och skrämt liv, roat oss med folk på skype, sett film osvosv
Aja nu ska jag lägga mig och sova
GODNATT!!!!!!!

stan

har varit på stan idag med Ronja, köpte bara en macha på subway inget annat.
Sitter just nu och lyssnar på musik,  ikväll blire att vara med nån/några.
SES!!!!!!!!!!

Joannah del 2


JAPPSELe

kom hem från fotbolls träningen för ett tag sen, nu ska jag gå upp och se på TV.
Nödvändigt inlägg hahah......
arkivis

JUST NU

sitter jag och spelar gitarr, tog lite bilder också;)
Ikväll har jag bara pluggat lite och gjort mat.
Tänkte ju lägga upp bilderna här men kan inte lägga upp bildern nu:(

GOD MORGOn!!

ska snart få skjuts av mamma till bollhallen där vi har våran första lektion.
Skolan börjar  10 över så måste typ fara snart!!
Ska packa ner muffins till mentorsfikat nu SEya!!!

fotografering med joannah Del 1


hemma från Rojns

kom just hem från Ronja vi har sett på film pratat osv.
Ska snart lägga mig och läsa lite såååå GODNATT!!!

MATCH!!!!!!!!!!!!!

spelade match idag mot fromheden, det blev 2-2 och jag tabbade mig hela tiden YEY!
Igår for jag till madde och var med henne och ronja.
Ikväll blire att fara till Ronja och ha filmkväll-:)):):):)
SEya later!!!!

SCHHTAN

For på stan efter skolan och köpte lite små grejor.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med Joannah.
Känner lukten av mat nu SES!!!!!!!!!!

idag är det är det är det är det är det är det är det..................


ENGLISH

Gör just nu lite engelska som är till imorgon.
Och vet ni vad det är mer imorgon JOOOOOOO FREDAG/FRIDAY/VENDREDI/SISTA SKOLDAGEN PÅ VECKAN OSVOSVOSV!!!!!
YEAH!!!!
Fast kom just på att jag har match på lördag, och samlingen är klockan 9!!!!!!!!!!!!
Kommer typ sova när jag spelar hahaha!
AJA nu ska jag se på TV eller göra engelska....... TV vann BYE dax för TV
Förra sommarn typ

hemma från skolan

har just kommit hem från skolan, hände inget specielt bara det vanliga. just nu läser jag och snart ska jag äta bye

se match ikv??

Mitt lag har träningsmatch ikväll mot 98:orna ikväll och jag ska nog dit och titta. Min förskyldning börjar ge sig lite och det blir nog skolan imorgon. Fick lite smått panik när jag upptäckte att vi skulle göra ett till kapitel på SO:n till på fredag. Får väl jobba i helgen om inte annat.
SSSSSEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS
BTW så här ser liv ut när hon pratar i telefon.

SOOOOOOOOOOOOOOO

sitter här och gör lite SO. Vill inte komma efter så jag gör lite hemma.
Ska fortsätta nu SEya!!!!!!!!!

-

Idag har jag suttit vid datorn och sett filmer, ska vara hemma från skolan imorgon också.
Nu blire att se lite super stars och göra lite SO.
blir nog inge mer inlägg ikväll så GODNATT!!!!

SJUK

blev inte att fara på träningen igår, fick jätte ont i halsen på kvällen.
Är hemma från skolan idag, har ont i halsen och i näsan.
Sitter just nu och fotar lite, och ser på TV.

SOVMORGON OCH DAGENS PLANER

JUST NU: KOLLA RUNT PÅ BLOGGAR

OM NÅGRA MINUTER: BORSTA TÄNDERNA

OM EN TIMME: TA BUSSEN TILL SKOLAN

SENARE IDAG: SKOLAN

ÄNNU SENARE IDAG: TRÄNING

grattis mormor

det blev förlust i matchen men jag tyckte vi spelade ganska bra ändå:) när jag kom hem för vi direkt till mormor och firade henne. ska snart fara hem från mormor ses

match med f98

hej ska spela match med 98:orna idag. jag ska möta joannah på pizzan om en halvtimma. aja önska mig lycka till ses! (det har är en mobil blogg så ni får inga bilder)

THE SHIRT

Här får ni en oskarp bild på min skjorta som blev min för 99kr på HM

Stan

hej for till stan efter skolan med Terese, jag köpteen skjorta och lite underkläder.
Ska se ett avsnitt av PLL nu tror jag!
Visar bild på skjortan sen!!

GODMORGON!!!!

Idag har jag hunnit med att äta frukost, göra mig klar, bädda och ringa och väcka liv.
Idag har vi slöjd, och vi ska sticka.... inte min starka sida, men det är roligt.
Bussen går om ca 40 minuter så nu ska jag bara sätta på mig sockar och chilla tills bussen kommer.
Oj juste jag har också hunnit med att ta webcam bilder på miig själv.

trött och hängig

Blev inte att fara och kolla på träning eller match, kände mig jätte trött och lite hängig.
Nu blire att ta en dusch och se om tröttheten far av mig.
Sen blire att träna lite på engelskan.
Seya soon!!

inte skola idag heller

For inte på skolan idag heller, mådde inge vidare och mitt öra värkte så jag stannade hemma.
For till doktorn, han kollade mitt öra, min hörselgång är typ inflammerad så det är ganska svullet.
Ikväll blire att se på fotboll på TV

Svenska hollywood fruar

ska se Svenska hollywood fruar nu SEya!!!

ser just nu lite pretty little liars

For inte till skolan idag för jag hade så ont i mitt öra, vid halv 2 ska jag fara och kolla det.

SOOOOOOOOOOOOO

hej sitter och ren skriver SO:n men det går inge bra...
Vet inte hur jag ska få det klart till imorgon:(

Det är okej att känna....


Match

har just varit och spelat match mot sunnanå, det gick inte så bra för mig, och nu har jag ont i knät, det knäckte till lite på matchen men det gjorde inte ont då sen knakade det till igen och då började det göra ont:(
Ska snart äta SEya!!

stridare mot mitt finnfejs

Lite suddiga bilder jag vet.
Dom kosta 99kr styck på kicks

BIO

Hejhej!!
Idag slutade vi klockan 2 typ från skolan. Har varit en slappdag inga jobbiga lektioner (ingen matte eller SO altså)
Efter skolan for jag och ronja på stan och kollade runt, jag köpte lite grejs till mitt finniga ansikte.
Ikväll ska jag Ronjs och Agnes fara och se på bridesmaids, de sägs att den är bra så får väl hoppas på det.

NU PLUGGA!!!!!!!

hej har inte hunnit plugga idag har haft andra saker att göra (som t.ex plugga)
Nu ska plugga lite engelska, vi hade typ 10 meningar som vi skulle kunna stava :(

RSS 2.0